Kan ik matter devices gekoppeld aan homey koppelen aan andere apps?

Dat poogde ik dus ook op te schrijven, met iets minder technische details :rofl:

Met “je kunt H.A. niet zomaar met Athom vergelijken” bedoelde ik het letterlijk:
Bijv. mensen die vragen, “hey Athom, kunnen jullie dit niet effe zĂł en zĂł maken, nĂ©t als bij H.A.?”, dan kan dat (vaak) niet, of het duurt een jaar (of meer) langer.

Update: inmiddels de Eve stekkers geĂŒpdatet naar firmware versie 3.5.0, de apparaten opnieuw gekoppeld in Homey en: daar zijn ze, nu inclusief energie informatie. Super!

Wat top. Hoe heb je ze ge-update?

Haha die vraag had ik wel verwacht. Ik heb een Home Assistent draaien naast de Homey. De Home Assistent bood de update aan.

Via de Eve app kan je stekkers niet zien als ze verbonden zijn met de Homey.

Je kunt ze wel tegelijk gebruiken Homey en Home Assistent.

Dank je, @Freddy_Hoogeveen .

Ik heb het voor elkaar gekregen. Ik heb de eve app gedownload. Ik heb aan homey gevraagd om een matter-code te delen. Deze heb ik ingegeven bij de eve app en google home. Ik zag nu de schakelaar met fw 3.1.0. Na 10 minuten zag ik dat fw naar 3.5.0. Ik weet niet of het de eve app heeft gedaan of google home. Nu nog een keer opnieuw koppelen en kijken of het heeft geholpen.

Goeie! Je kunt ze inderdaad op dezelfde manier delen met de Eve app en daarmee ook met Apple HomeKit.