Kan Home Assistant apparaten niet selecteren in flow

Ik heb via Home Assistant mijn Meross slimme stekkers (https://iot.meross.com) aan Homey gekoppeld. Helaas kan ik de stekkers niet selecteren in een flow. Ik kan de stekkers wel aan en uit zetten via de Homey app onder Apparaten.

Ik heb mijn lampen via de Jung E-net server ook gekoppeld via Home Assistant en deze kan ik wel selecteren in een flow.

Heeft iemand suggesties waardoor dit zou kunnen komen?

Gebruik je de Home assistant app van Athom of de community app?
Als je in de flow naar de zone navigeert waar de stekkers in zitten, kun je ze dan ook niet selecteren?

Ik gebruik de Athom app. Als ik in de flow naar “dan…” ga en daarna “home assistant” selecteer, dan kan ik geen stekker selecteren. Ik kan dan alleen mijn e-net lampen selecteren.

Als ik via de zone navigeer zie ik de stekkers ook niet

Apart, ik zou het zo niet weten als de stekkers op beide plekken niet zijn te vinden.

Ik gebruik zelf de Athom versie niet, je kunt de community app eens proberen, deze kun je naast de Athom app installeren om mee te testen. Deze app is inmiddels enorm uitgebreid door Ronny Winkler

Ik kan de app nog niet testen want moet nog wachten op de nieuwe pro. Wanneer ik deze heb dan ga ik het zeker proberen. Zover ik kan zien kan ik dan ook mijn elektrische kachel van Eurom (Tuya) ook direct koppelen want helaas wordt deze helemaal niet herkend via de Athom app.