Kan geen zwave apparaten meer toevoegen

Goedemiddag,

Ik had wat problemen met het toevoegen van zwave apparaten, nou heb ik de homey helemaal terug gezet naar fabrieksinstellingen zodat ik helemaal van vooraf aan kan beginnen. Maar nou lukt het nog steeds niet om zwave apparaten toe te voegen. Ik heb diverse Fibaro dimmers 2. Zodra ik de homey activeer om een apparaat toe te voegen en zet de dimmer in leermodus gebeurt er niets en geeft de homey na een tijdje aan dat de sessie is verlopen. Ook de fibaro motionsensor FGMS-001 reageert niet, ook niet als ik het kort bij wil koppelen

Wat zou hier het probleem van kunnen zijn?

Mvg

Paul

Heb je de modules die je al eerder hebt toegevoegd ook gereset? Dus niet op homey maar op de module zelf.

Ik denk van wel maar weet het niet zeker, hoe kan ik zien of een module gereset is?
een dimmer 2 of motion sensor bijvoorbeeld.

Ik druk de B knop ingedrukt tot het lampje goud/geel, laat dan los en druk nogmaals kort op de B knop. Ik zie dan geen verandering van kleur van led.

De fib zou dan rood moeten knipperen.

  1. After few seconds the device will be restarted, which is signalled
    with the red LED indicator colour.

De coolcam moet de knop net zo lang worden vastgehouden tot hij 1 keer rood knippert. (seconde of 10)

Bedankt voor de informatie, ik heb alles schakelaars gereset en kunnen weer toegevoegd worden. :muscle:t3::+1:t3:

perfect:sunglasses: