Beste medegebruikers,
Ik ben bezig met de countdown app, maar krijg het helaas niet goed in werking.
Wellicht kunnen jullie zien wat ik fout doe zoals te zien in de foto’s.
Het idee hierachter is in ieder geval het volgende: Als de wasmachine klaar is, en ik ben tjuis, dan krijg ik een melding, is er niemand thuis, wil ik dat die melding als nog krijg zodra ik thuis kom.
Tips zijn welkom. Ik heb er meerdere met een countdown, die werken nu ook niet goed namelijk.
Je hebt de Flowcard voor de zandloper niet verbonden met de ALL-card, wellicht is dat het probleem?
Die er onder is verbonden, waren 2 optie die bij elkaar staan. om te proberen of het daar aan zou liggen
Dit zou moeten werken. Misschien is 1000000 seconden te veel. Probeer je 11 dagen te wachten tot de zandloper afgelopen is? Ik gebruik zelf de Chronograph app, daar kan je aangeven welke eenheid je wilt gebruik. Maar ik heb het zelf nog nooit geprobeerd om meerdere dagen te wachten
Die tijd kan zeker korter, maximaal 12 uur is ook voldoende. maar als het goed wordt de countdown toch gestopt later in de flow?
Begint deze niet weer opnieuw als die de volgende keer weer gaat lopen ?
Ik heb hem wat aangepast, morgen is proberen, deze lijkt logischer
Waarom gebruik je hiervoor een zandloper? In je 2e deel van de Flow:
Deze start je wanneer de zandloper start, daarna check je de conditions en als er 1 van waar is, stopt de zandloper weer. Kan je dit niet in 1 Flow zetten?
Deze zou inderdaad moeten werken
Thanks, nu werkt het goed.
1 Like