J.o.e app van jura koffieapparaat

Hallo, mijn vraag is of homey de j.o.e app van jura koffieapparaat ook ondersteund

Nog niet.

Daar hoeven we geen topic voor aan te maken, daar dient de zoekfunctie in de app store voor:

Als je een app wil voorstellen aan ontwikkelaars, ga je best naar:

BTW, de app is een beetje overbodig.
Het is namelijk niet mogelijk om het toestel vanop afstand aan te zetten…

1 Like

Da’s met mijn apparaat (Nivona) ook zo, met de app kun je alleen maar koffie zetten als het apparaat al aan staat. En om 'm aan te zetten moet je naar het apparaat lopen. En natuurlijk moet ie eerst spoelen, dus het enige wat je met de app kunt doen is koffie zetten terwijl je al voor het apparaat staat. Echt nutteloos :weary:

3 Likes

Misschien dit nog toevoegen en Homey de kopjes laten plaatsen door BOBB3E?

:rofl:

2 Likes

:joy:

En ondanks dat alles heb ook ik mij destijds laten verleiden om in mijn Jura Z6 die BT optie er bij te nemen :see_no_evil:. Alleen gebruikt om te constateren dat het werkt maar inderdaad eigenlijk nutteloos is :joy: Okee goed, het maken van instellingen gaat iets eenvoudiger dan via de menu’s op het apparaat zelf.

1 Like

Tegenwoordig geven ze dat er gratis bij…
Misschien verkochten die dingtjes niet echt :slight_smile: :rofl:

Ik heb em 3 maanden later los gekocht, voor 80 euries meen ik.

Oke mijn excuses Jan, in ieder geval bedankt voor de link om apps te zoeken die compatibel zijn, Die had ik nog niet gevonden.

1 Like

Jan Peeters, ik spoel mijn koffie apparaat altijd als ik naar bed ga en heb de tijd voor uitschakelen op 9 uur staan zodat als ik wakker word gewoon een bak koffie kan zetten via de app. ( hoef hij niet eerst op te starten en te spoelen ) dus nutteloos? Ik vind van niet, is maar net wat je nutteloos vind en hoe je je apparaat heb ingesteld.

Aha, ik wist idd niet dat dit mogelijk was.
Lijkt mij wel redelijk energie-verslindend.
Het vermogen van mijn Jura F9 = 1.450W. Dat zal hij niet continu verbruiken, maar “aan” betekent dat hij opgewarmd blijft…

Ja daar zou je inderdaad wel gelijk in kunnen hebben. Daar had ik nog niet aan gedacht, Zou ik misschien nog na kunnen gaan met een slimme stekker erin om het daadwerkelijke verbruik te zien als hij ingeschakeld staat. Maar het past Eigenlijk wel helemaal in het slimme huis een lekkere bak koffie als de slimme wekker af gaat. :grin: