Installeren Remotec ZXT-600

Heeft iemand een Url hoe je de Remotec op Homey installeert?

https://www.google.com/search?newwindow=1&sxsrf=ALeKk03KBR1VcwWgsyrbApBXJV_QsoPweQ:1593100065967&source=univ&tbm=isch&q=Installeren+Remotec+ZXT-600&sa=X&ved=2ahUKEwib35ecqJ3qAhUQCuwKHXjwATsQsAR6BAgIEAE&biw=1448&bih=871

Ik heb hem toegevoegd aan mijn homey maar waar stel je het id van de AC in, is dat jou gelukt?

Nop, koppelen gaat gemakkelijk maar juiste IR code erin zetten of IR lezen is een ramp. Kastje voelt ook echt heel goedkoop. Ga op zoek naar iets anders om de Airco te bedienen, iemand tips?

Het kastje is inderdaad geen hoogstaande kwaliteit, maar als her gaat werken, 42 of 125 voor een wifi kaart in mijn ac… Moet je de code niet zetten bij set IR code number…

Ik heb een mitsubishi dus vanaf code 346?

Gedaan, maar dat werkte niet. Je kan de code invoeren bij instellingen in de Homey App. ben benieuwd of jij het wel voor elkaar krijgt.

bij het tweede id (322) in mijn geval gaat hij aan (koel) en de fan speed naar laag als ik daarvoor kies. en hij gaat ook weer uit. allemaal handmatig maarden moet het in een flow ook werken denk ik. Ik ga eerst maar eens een test flow maken en kijken of ik de temperatuur binnen krijg

Dan ben je al verder dan ik ben gekomen, succes! :wink:

Staat ke id er niet tussen?

jawel, maar werkt toch niet

Hello, I have a Toshiba ras-b13n3kv2-e1 air conditioner. I bought a Remotec ZXT-600 and connected it to my “Homey”. However, I do not know how to set the application for Remotec to control my air conditioning. Can you please advise? Thank you

Heb hier een lg airco. Hele rij codes. Hoe kan ik deze in de instellingen invoeren. Kan iemand evt screenshot plaatsen. BVD ton