Insights foutmeldingen

Ik ben met Athom bezig om de traagheid die ik ervaar met mijn Homey te achterhalen.
Ik ervaar deze traagheid op mijn telefoon (Samsung S20) als ik dingen in Homey wil aanklikken en ook de reactie van sensoren gaat dan trager. Als ik hetzelfde doe via de webapp van Homey ervaar ik die problemen eigenlijk niet.
De meeste problemen ervaar ik met Aqara producten en niet met mijn Neo Coolcam en of Philips hue sensoren.
Omdat Athom aangeeft dat mijn Homey op 200% cpu (waar zie ik dat zelf?) draait en ik naar mijn apps en flows moet kijken. Alle apps die er nu op staan zijn ook apps die ik gewoon gebruik en niet kan missen.
Al mijn apps blijven onder de genoemde limiet van 30 mb.
Bij de geheugen statistieken zag ik dat deze gisteren stond op 275 mb. Nadat ik een topic hierover zag uit 2019 las ik daar dat een herstart van Homey de traagheid daarmee tijdelijk oplost maar gedurende de tijd dat Homey weer aanstaat weer steeds verder oploopt.
Ik ervaar dat nu ook inderdaad want na een herstart gisteren stond het geheugen het 160 mb en nu staat het alweer op 187 mb.
Mijn Homey opslag staat 922 mb vrij van 1,6 GB

Als ik naar mijn insights kijk krijg ik bij veel items een foutmelding en bij andere items werkt het wel gewoon.

Vraag 1 - het vollopen van het geheugen zou als ik het goed heb gelezen al lang opgelost moeten zijn. Is wat ik nu ervaar met het oplopen van het geheugen een reden voor mijn ervaring van een traag reagerende en werkende Homey?

Vraag 2 - waarom krijg ik via Homey insights bij sommige items deze foutmelding en bij andere items niet? Nooit eerder gehad of gezien en Googelen levert niets op.

Bedankt.

Die foutmelding in combinatie met traagheid wijst op onderliggende problemen, niet alleen op hoog CPU gebruik. Omdat Homey een black box is denk ik niet dat er hier veel mensen zijn die je veel verder kunnen helpen, je moet toch bij Athom zijn.

Overigens, gebruik je nog de originele power supply van Homey? Zo ja, snel vervangen.

Power supply was het eerste wat ik heb vervangen een jaar geleden. Zit nu een Apple power supply op.
Poweruser optie staat ook aan.

Ik leg ook dit probleem van de fourmelding bij Athom neer.