IDLock

Noen som vet om IDLock vil fungere pÄ Homey Pro? Har prÞvd Ä sende melding til utvikleren men ingen respons.

Det virker som utvikleren av denne appen ikke er interessert i Ä oppdatere den lenger. Slik jeg har skjÞnt det sÄ er alternativet at han overfÞrer eierskapet av appen til noen som er interessert. Du har sikkert sett den originale trÄden for appen. Det er mulig Ä installere via cli, fungerer med 150 utgaven, men ikke med 101. Hvilken versjon har du?

aha, jeg har 150.

Jeg har ikke noe problemer med idlock pÄ homey pro 2023! Du installerer dette enkelt via github

Fant ut at det bare var zwave som er stÞttet. Ser pÄ en zigbee implementasjon selv.

Jeg har fÄtt installert Idlock pÄ hp23, men sliter veldig med og fÄ satt opp flows hvor man ser hvem som Äpner med kode og diverse. Mulig og fÄ litt tips og triks

NĂ„ er endelig appen oppdatert til HP2023, men jeg sliter med IDlock 101.
Noen flere her som har komboen HP2023 og IDlock 101?
Funker det hos deg isÄfall?
Funket utmerket med den eldre Homey kula


Jeg sliter ogsĂ„ med Ă„ fĂ„ ID lock 101 inn i HP 23. Ser ut til at den er installert, men fĂ„r meldingen “missing capability listener” nĂ„r jeg trykker pĂ„ f.eks lĂ„s i homey.

ID lock 101 eller 150?

Hei,
Hvordan installerte du via github?
Og hvilken github rep brukte du?
Var det hp23 og idlock 101 kombinasjonen?

Hei. Jeg har en ID Lock150 med z-wave modul. Kan du fortelle en nybegynner pÄ smarthjem hvordan fÄr jeg fÄr innstallert denne pÄ min HP23

PÄ forhÄnd takk

Har IDLock 150 installert med z-wave modul i Homey pro 2023. Fungerer uten unntak, men jeg bruker den kun til Ä lÄse opp/igjen samt sjekke om dÞr er lÄst. Flows med andre kort som f.eks hvem som Äpnet etc. har jeg ikke erfaring med.

Klarte du lÞse det? Jeg fÄr samme feil som deg

Nei. Har gitt opp inntil videre.

Samme problem her pÄ 101
 PrÞvde z-Wave modulen som visstnok skal funke for bÄde 101 og 150, men fÄr samme feilmelding om manglende lÄsemulighet.

FĂ„r samme problem

Fungerte pÄ Fibaro hubben, men ikke pÄ Homey.

Fant du ut av dette? Jeg fÄr samme feilmelding

Homey pro og id lock lock 202 med zwave modul.

Jeg har ogsÄ fulgt med pÄ utviklingen av denne appen og kan bekrefte dine observasjoner. Utvikleren ser definitivt ut til Ä vurdere overfÞring av eierskapet. Personlig har jeg versjon 150 installert via cli uten problemer. Har du sjekket kompatibilitetslisten for Ä forsikre deg om at alt er konfigurert korrekt for din versjon?

Det er Idlock 150. Beklager har ikke fÄtt med meg at du har skrevet.