Icasa druk/draaidimmer zigbee 3.0 300/600W

Misschien niet de goede vraag voor dit forum, maar wellicht heeft iemand een antwoord. Ik heb deze icasa inbouw zigbee 3.0 draaidimmer aangeschaft. Op de site van Beaumotica heb ik gelezen dat deze dimmer kan worden ingebouwd in wissel-/hotelschakeling. Voor mij een reden er 1 op proef aan te schaffen ter vervanging van mijn conventionele inbouwdimmer(s) (Gira) die allemaal hallogeenspots aandrijven die in de plafonds plafonds zijn ingebouwd. Ik heb er 5, waarvan 4 in wisselschakeling. Het grote voordeel is, dat je naast geautomatiseerd en via apps, het licht ook op de conventionele manier kan blijven bedienen en het oorspronkelijke afdekmateriaal gebruikt kan blijven worden.
Nu heb ik de aangeschafte dimmer ingebouwd in een doos met 3 zwarte (schakel)draden, maar krijg ik het niet voor elkaar de wisselschakeling werkend te krijgen. Zoals ik het nu heb gedaan werkt de dimmer zowel conventioneel als via de verschillende platforms (homey, google home en HUE bridge) uitstekend, maar de wandschakelaar werkt niet meer.
De vraag die bij mij nu opborrelt is: Is de dimmer wel (zoals Beaumotica stelt) geschikt voor wissel-/hotelschakeling en zo ja, wat is dan het aansluitschema in de doos waaruit (zoals het hoort) 3 zwarte (schakel) draden uitkomen?

Aanvullende vraag: Hoe de dimmer het beste te instaleren in homey. Via de Hue-bridge app, of de icasa app. Anders gezegd, is het een meerwaarde om de icasa app op homey te instaleren?

Vraag het Beaumotica, zover ik het kan zien, kan dat niet, maar wie weet hebben ze oplossing.

Heb ze van ecodim gezien die wissel schakelaars ondersteuning hebben. Niet echt antwoord op je vraag maar wellicht een alternatief.

Heb ik gedaan, maar wacht nog op antwoord. Vraag ook bij Icasa neergelegd inmiddels. Die zeggen dat het niet kan met deze dimmer, maar wel met hun draaidimmer 500/250W. Je zou dan de conventionele wandschakelaar moeten vervangen door een puls schakelaar. Ziet er verder (qua aansluitpunten; 2XL, 2XN, 1Xlamp) hetzelfde uit, maar voor zover ik heb gelezen kun je die dimmer alleen gebruiken om HUE lampen aan te sturen. In mijn plafonds zitten halogeen spots, 26 om precies te zijn en om die nu allemaal te gaan vervangen door HUE lampen…

Dank, zal er eens naar kijken.