Hue Gu white ambiance

ik ben nieuwe gebruiker en probeer de philips white ambiance lampen te installeren als ik in de app de lamp instaleer vindt die de lamp wel maar geeft dan aan onbekend Zigbee apparaat en dan kan ik alleen maar aan en uit schakelen en niet dimmen en kleur temp instellen

Hoi,
Ik neem aan dat je geen gebruik maakt van de hue bridge, dan moet je even de app zoeken en installeren (op je homey) die bedoeld is om Hue lampen te gebruiken op Homey zonder bridge.

Ik denk dat je deze moet hebben!

Hoi Michael
ik maak inderdaad geen gebruik van de bridge en de app heb ik al gedownload maar die werkt niet goed
heb alle type lampen op de app geprobeerd maar geen werkt ik orginele philips hue white ambiance
lampen

Als de gu10 erbij staan maar niet werken kan je het best contact opnemen met de developer. Als de gu10โ€™s er niet bij staan is het niet raar dat het niet werkt.

Ik gebruik zelf de hue bridge wel met de app van athom zelf, ik heb ook verder geen ervaring met die app etc. en kan je dus ook niet verder helpen. Misschien iemand anders welโ€ฆ

Hoi Gerard, ik heb het zelfde verschijnsel. Is het bij jou opgelost? Zo ja hoe heb je dit gedaan?

Groet Frank