Homeys verwarmingsregelaar

Hallo, kan iemand mij duiden waar ik “handleidingen” of “werkingsbeschrijvingen” kan vinden van de Homey apps?
Ik ben bijvoorbeeld op zoek naar een functionele omschrijving van de Homey verwarmingsapp.
zou handig zijn om dergelijk iets te vinden om niet uren te verliezen om de app te leren kennen/ gebruiken.

Hoi Juan,

wat bedoel je precies? Verwarmingsregelaar?

Homey kan wel met slimme thermostaten communiceren, dan moet je van jouw slimme thermostaat de goede app installeren in de app store.

Vervolgens kan je via flows je verwarming bijvoorbeeld aan en uit laten gaan als je thuiskomt / weggaat etcetera. Er is eigenlijk van alles mogelijk, maar ik denk niet dat er een specifieke handleiding is.

Je kan zoeken op het forum, en anders altijd even vragen “ik wil graag “dit”, kan iemand mij uitleggen hoe precies?”

Succes!

Koen

Clipboarder.2020.11.20

@KvM Dat is dus gewoon een Homey App in de App-store, waarvan hij een beschrijving vraagt, duidelijk.

@Juan_Meulenberg [APP] Heating Controller with utility prices

App beschrijving.

1 Like

Kijk, dat wist ik dus niet, excuses. Ziet er wel goed uit, ga er zelf ook eens naar kijken :slight_smile:

Ben net als @Juan_Meulenberg aan het zoeken geweest naar een handleiding voor de “Homey verwarmingsregelaar” app en dat bleek niet de link te zijn die @JPe4619 noemt, want die hoort bij een andere app. Na wat zoeken heb ik op https://homey-heating.mskg.app een beknopte handleiding gevonden.

Elke app kan een of meer links opgeven naar een supportpagina e.d. - je vindt die in de app store onderaan. Naast zoeken in een forum kan dat je dus vaak ook snel naar de juiste plek sturen.