Homeydash.com , een Homey dashboard

Dat is deze.

1 Like

Hey,

Ik had graag een device in de keuken/living dat niet veel impact geeft (zowel visueel als energie). om mijn huidig verbruik en /opbrengst weer te geven, ik heb al begrepen dat homey dashboard niet geschikt is voor grafieken maar live weergave van de waardes in het icoon is een goede tussenoplossing.

Dus ik dacht aan een e-reader, ik zie nu wel dat er sprake is van de KOBO toestellen, zijn er ook andere e-readers ondersteund?
Mvg,

Dit is een doorontwikkeling van oorspronkelijke e-reader versie, dit kan je displayen op op vrijwel elke tablet.

Dit is ook zo iets.

We gaan Homeydash.com verhuizen naar een andere server ( Thnx M! ) in de komende paar dagen. Normaal gesproken zal je hier geen last van hebben maar mocht dat toch zo zijn laat het aub weten.

3 Likes

Goedenavond,
Even een kleine vraag.
Zojuist alle beschreven stappen doorlopen om Homeydash op mijn Tablet te krijgen.
Maar klopt het dat je altijd je adresbalk van Chrome in beeld blijft zien?
Of is hier wellicht wat aan te doen?
Ik hoor het graag, alvast bedankt.

Deze ook gezien?

Beste Allemaal hoe kan ik achtergrond veranderen van homeydash en welke URL moet ik dan gebruiken?

Staat in dit topic uitgelegd…

En als je een leuk online achtergrondje hebt gevonden, kun je de url daarvan kopiëren en aan de url van je dash toevoegen.
Bijv. https://wallpapercave.com/wp/x4q8S7l.jpg

Ha
Top bedankt dit ga nu zeker goed komen bedankt voor snelle reactie en als ik ook nog tips heb of toevoeging zal ik zeker laten weten

1 Like

Ik roep wel heel hard dat gaat lukken, maar als ik naar Google ga naar afbeelding of wallpapers hoe kan ik dan zo afbeelding url verkrijgen :relaxed:

Rechts er op klikken en dan “copy image address”

2021-07-28_16-16-10

Met een telefoon kan je er op klikken en dan delen kiezen. Stuur de url dan naar jezelf in een bericht van keuze.

Het is gelukt hoor,bedankt nog 1 vraag rest, hoe
Kan het? Ik doe elke dag als wij
Opstaan wordt er de gehele dag homeydash gecast op de hubs, als je voor eerst ingesteld hebt blijf het voor dag goed maar de volgende dag staat de juiste tempratuur er niet meer en de klok, want ik heb ingesteld dat hij voor buiten de buitensensor
Moet pakken voor binnen de nefit easy thermostaat maar de volgende pakt hij standaard weer de homey built-in en klok
Is ook weg hoe kan ik dit verhelpen dat die instellingen wel vast blijven
Staan wat ik ingesteld heb?

Een hub heeft geen volledige browser en dus ook geen cookies etc, dus die onthoudt niets. Daar is helaas niets aan te doen voor zover ik weet.

Dat kan door het dashboard lokaal te draaien, en de gewenste instellingen in de code “vast” te zetten.
Voorbeelden en uitleg

Bedankt ga ermee aan de slag

1 Like

Deze flow werkt fantastisch! Ik heb dit toegepast op mijn Lenovo Smart Display 10’. Maar… Als de pagina My Homey wordt geopend, moet ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord invoeren. En dat kan dus niet op de smart display. Is hier een workaround voor?

Is het mogelijk om dezelfde icoontje te krijgen als in de homey app?

Ik heb een zigbee apparaat waarbij ik in de homey app een schakelaar als icoon heb gekozen, maar op het dashboard staat het “standaard” Zigbee logo.

Je kunt er een virtueel apparaat voor maken, daar kun je nl. zelf een gedownload icoontje voor uitkiezen.
Of draai homeydash lokaal, dan kun je custom icoontjes aan devices toewijzen.

Kan het zijn dat het onderstaande stukje niet meer werkt ?

Open een tab en navigeer naar chrome://inspect
Daar verschijnt een knop die zegt: Logboekregistratie starten. Klik op deze knop.

Ik heb dit artikel vandaag eens tot de test gesteld maar krijg steeds de melding dat URL niet gecast kan worden naar de Nest Hub. Wat ik verder op internet kan vinden is dat dit blijkbaar niet meer ondersteund wordt door de Hub. Zijn hier andere die dit toevallig ook ervaren?

Ik heb trouwens voor de volledigheid een V2 Google Hub en een Homey Pro 2023

EDIT: gevonden dat de cast app gecrashed was, deze opnieuw installeert en alles werkt naar behoren

1 Like