Homey V2.0.5 Ledring

Hallo allemaal,

eindelijk weer een update! ik heb er met smart op gewacht aangezien homey steeds niet meer sprak tot na een reset.

eindelijk praat Homey weer met me!

nu viel me alleen op… ja ja als er iets het weer doet moet er ook iets het niet meer doen.

de screensaver app die ik had van alex van de berg werkt niet meer. (led ring collection)

ik had 2 oogjes die iets bewogen en af en toe knipperde. erg leuk om te zien en ze worden via een flow 1 uurtje aangetuurd nadat je de verlichting aan zet.

Deze heeft gewerkt tot 2.0.5.

Momenteel kan ik alleen uit de Build in homey screensavers kiezen. hier zitten helaas maar heel weinig opties in.

Iemand een idee hoe je dit toch anders kan doen?

Bekend probleem met de ledring app. Een keer de ledring-app opnieuw opstarten helpt (more -> apps - ledring-collection -> restart)

No dutch but I have the same problem. Not working after 2.0.5 update.
I have reinstalled it and it works now

1 Like

Zojuist de app geïnstalleerd op 2.0.5 om eens te testen.

Je kunt de patronen wel kiezen (en gebruiken, ze werken prima) als screensaver, maar inderdaad niet in een flow. Daar kun je alleen uit de standaard patronen kiezen.
Geen idee hoe het hiervoor was, ik gebruikte het niet.

Kan me niet aan de indruk onttrekken dat de oorzaak dan ligt in het wijzigen van een naampje ergens in de nieuwe firmware. De app werkt namelijk verder zo te zien prima…

Ik heb net bij thuiskomst de app gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd. Screensavers kan je in een flow niet meer kiezen. Gelukkig had ik de oude flow nog niet verwijderd. Deze werkt nu weer! Top dus!