Homey Pro New

Hallo, vandaag de nieuwste Homey Pro binnen, dus ik komt Wes met veel vragen. Nu de eerste. Het apparaat ziet maar 5 apparaten maar om de rest te zien zeg die dat ik een premium abb moet afsluiten maar dat hoef toch niet? Hoe kan ik de rest zien.
Hoor graag van jullie.

Heb je een Homey Pro of een Homey Bridge?
Max 5 apparaten en een premium abo geldt nl alleen voor de Bridge.

Homey pro echter ziet die maar 5 apparaten terwijl die meer moet zie.

Kun je een screenshot posten?

5 apparaten limiet zit alleen op Homey (cloud), dus je zult een verkeerde Homey hebben gekozen tijdens het toevoegen van een Homey in de Mobiele app.

Heb je de instructie die je in de e-mail hebt ontvangen gevolgd? en dus de nieuwe (beta) mobiele app gedownload? (v7.0.x) die is nodig om een Homey Pro (early 2023) toe te voegen.

Je hebt toch maar 1 app voor homey bij Apple?
En als ik verwijderd en opnieuw toevoegen aan de app zou ik weer kunnen kiezen? Op eerst alle apparaten verwijderen? En hoe krijg ik de homey gereset?

Technische gezien is er 1 app, maar de app heeft een stabiele versie (de huidige stabiele versie ondersteunt Homey Pro (early 2023) niet), en een beta versie van de app (ook wel “Testflight” genaamd voor iOS).
Als je de beta app installeert is het net als een gewone update voor elke andere app.

Aangezien je dus de e-mail niet hebt gelezen, en weet niet zeker maar volgens mij zit er nog steeds een extra kaartje/papiertje met instructies in de Homey Pro doos aangezien het nog steeds early access betreft.
Maar om je toch verder te helpen hier de pagina waar je naar gelinkt word:

En als je geen nut hebt van de Homey (cloud) dan kan je die nadertijd gewoon verwijderen in de instellingen van de mobiele app, je zult wel opnieuw moeten beginnen wat je al gedaan hebt in je Homey (Cloud), aangezien Homey (Cloud) en Homey Pro, 2 volledig verschillende dingen zijn.

1 Like

Iedereen bedankt heb alles verwijder en weer met een schone instaat begonnen.
Had als Homey dus voor 5 app toen tijdelijk cloud dus toen kon ik meer zien. Heb nu de Beta voor de homey pro dus nu heel veel meer te zien.

Dus :+1::+1:iedereen