Homey Pro - model 'Early 2023'

ik kan ook niet wachten. Ik was mega enthousiast, toen opeens totaal niet meer, maar heb besloten de order te laten voor wat het is, want… ik heb er toch wel vertrouwen in dat het goed gaat komen. Maar ik heb ook uitgezocht wat voor mij de impact daadwerkelijk is om “opnieuw” te beginnen. Dat is niet mis maar wel een uitgesproken kans om het nóg beter te doen. En daar ben ik nu al mee begonnen en nu al merk ik enorme verbeteringen in mijn automatisering :slight_smile:

en ja, dit is een NL topic… sommige mensen zijn gewend om in het Engels te blijven want als je je Nederlands aanleert, ga je veel fouten maken hier :cry:

De bestanden kan je ook op Homey zelf opslaan met de app: Micro Web Server App voor Homey | Homey

1 Like

welke bestanden?
ik maak me het meest zorgen over sonos en de google services… dat werkt nu al heel lang super goed en ik vrees dat het weer een klus wordt om dat op de nieuwe werkend te krijgen.

edit: Oh, die MP3’s… oke. wat kun je nog meer met de webserver trouwens?

Waarom?

Google services is al sdk3.
Zal gewoon blijven werken.

This is exactly [Vote] Feature App: Homesh: Connect Pro 2023 to Old Homey Pro for Led, Speaker, Zwave(satellite) and network resource

De geluidsbestanden (MP3)

omdat ik het al een hele klus vond bij de eerste keer… :sunglasses:

Ah, maar nu hief je alleen maar de json code te kopieren en je flows en klaar.

While I absolutely applaud you for that initiative I have to say it’s not exactly what you’re working on. That’s about reusing an existing Homey, I’m talking about a new low cost device to place in every room.

@Cees_Groenendijk Probeer ook deze apps eens!


My bad! Ik reageerde automatisch in het Engels op een gequote tekst (die in het Engels was geschreven) :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ah, homey mini, with just the items in it that are now gone?
Yeah i want to say i would love that and would buy it if Athom made it.

But, i kinda wanna promote my app now as solution :stuck_out_tongue:

So, i hope Athom makes them right after i get a developer award :stuck_out_tongue:

3 Likes

Alsof de speaker in de oude Homey Pro zo geweldig is. Met Google mini of elke andere smart speaker is het vele malen beter. Ik mis die Homey speaker echt niet hoor.

Het grappige is dat over een Homey mini uitvoerig gediscussieerd is in de kickstarter periode, in 2014 ! Dus, een Homey Companion uitbrengen in 2024 zou wel wat zijn :partying_face: (Lees je mee @Emile?)

En in ‘t kader van opa vertelt; initieel zou Homey geleverd gaan worden op basis van een RPI compute module maar ergens in de kickstarter periode is dit gewijzigd naar de huidige oplossing. Reden weet ik eerlijk gezegd niet meer.

3 Likes

we gaan het meemaken… wordt m’n eerste migratie/herinstallatie :slight_smile:

een dashboard er op draaien.

en dan kun je alle flow’s, locale scripts en apps gewoon gebruiken?

ah la, homeyscript visueel? :slight_smile:

Je kunt het vooraf zien met een online versie

Lokaal runnen heeft als voordeel dat je veel dingen kunt aanpassen.

ik had hem eens op een pi draaien… maar ik weet er niet veel meer van wat je toen kon :slight_smile:

Jawel: [Vote] Feature App: Homesh: Connect Pro 2023 to Old Homey Pro for Led, Speaker, Zwave(satellite) and network resource - Apps - Homey Community Forum

Apps kunnen al getest worden via broncode / bitbucket.

Kun je de flow met me delen? Het lukt mij niet, de ledring springt even op groen, maar is dan uit.