Goedemiddag,
Ik heb sinds kort een nieuwe Homey Pro 2023 aangeschaft, eerder had ik de 2019 versie waarbij ik van het systeem verschillende statistieken bij kon houden zoals die van het geheugen(ram) gebruik.
Echter kan ik dit niet meer inzien bij de 2023 versie, voorheen kon ik dit inzien via Insights maar hier vindt ik nu alleen nog maar: CPU-temp, CPU-Clock en CPU-belasting.
Is er een manier om deze statistieken te kunnen inzien in een grafiek of gaat er iets mis met mijn Homey?
Bedoel je wellicht deze zaken?
Die komen uit de sysInternals app voor Homey.
Inderdaad, echter helaas ook nadat ik de app heb geïnstalleerd krijg ik deze gegevens niet te zien in Insights of moet ik nog wat instellingen veranderen?
Klopt het dat je dit eerst kon inzien via Homey zelf zonder een app van derde of was dat altijd al zo?
In ieder geval al heel erg bedankt voor het mee kijken!
1 Like
Ik heb zelf alleen ervaring met de Homey Pro 2023, dus weet niet welke zaken beschikbaar waren op voorgaande modellen.
Zover ik weet moet je na installatie van de sysInternals app ook nog een apparaat aanmaken:
Dat apparaat bevat de items met elk een Insight.
Verder kan het zijn dat je in Homey nog wat extra items te zien krijgt als je de Power User-functies inschakelt. Die vind je bij Instellingen onder de sectie Experimenten. Wellicht heb je dat al gedaan.
1 Like