Vandaag had ikzelf weer energie en ben dus circa anderhalf uur aan het zoeken geweest hoe ik de lichtjes van mijn Homey pro weer aan kan krijgen. Uiteindelijk gevonden. en opgelost.
Alle kennis die ik tijdens mijn zoeken opdeed riep de volgende vraag op.
Heb ik een premium abonnement. Ook naar het antwoord op die vraag ben ik na een uurtje zoeken eigenlijk nog steeds op zoek.
De verschillende aanwijzingen die ik krijg vanuit de support sectie leveren niets op oa, ga op je iPhone naar de Homey app en open deze, ga vervolgens naar meer of more, en ga naar premium= werkelijk nergens maar dan ook nergens te vinden, dus maar verder zoeken.
Ook vroeg ik me af of het aanschaffen van een Homey Bridge voor mij iets extra’s zou brengen, zoals gemeld ik heb een pro early 23 maar ben die nog steeds aan het verkennen.
Binnenkort komt er fysieke hulp en hopelijk licht an het einde van de zo donkere tunnel
Natuurlijk heb ik de pagina mijn abonnementen ook geraadpleegd maar daar wordt geen melding gemaakt van het premium abonnement dus ik ga ervan uit dat ik er geen heb en vraag me dan weer af hoe het kan dat ik meer dan vijf apps kan installeren en zien op de mac en de iPhone.
Ik heb er ook weer een half uur over gedaan de Homey community terug te vinden, waarom is er geen tile bij support naar de community, ga maar eens zoeken…