Home one koppelen

Goedemorgen. Ik krijg mijn home one niet meer gekoppeld. Ik zie heel even een scherm maar verdwijnt dan weer. Graag advies.
Groet Pieter

Wat is home one nu weer, zet er effe een linkje bij naar het produkt :crazy_face:
En welk Homey model heb je?

Dag,
ik heb van Somfy de Home One alarm.

groet Peter

Dan kun je je vraag 't beste even in het Somfy app topic stellen. Linkje staat onderaan de app pagina op homey.app
Dan heb je het snelst kans op hulp en evt. oplossing. De app maker leest daar ook mee.

Dag is het Athom b.v. die dat gemaakt hebben. Ik krijg tot nu toe geen reactie.
Heel vervelend omdat het eerst wel werkt.

groet Peter

Ik snap nog steeds niet waarom je je vraag niet even in het Somfy topic stelt. Kost niets? En de app ontwikkelaar reageert altijd vrij snel…
Het apparaat staat aangegeven als ondersteund via de Somfy Tahoma & Connexoon app tenslotte zoals in de app store aangegeven:

Dag,
kosten maken mij niks uit. Dus dat is geen helpende oplossing.
Ik vind de websites niet intuïtief en kom er niet uit waar ik die vraag moet stellen.
Dan een beter advies of een link waar ik terecht ken.

groet Peter

Beste @p_b

Ik denk dat mogelijk niet helemaal duidelijk is dat dit geen forum is waar Athom actief meeleest en reageert.

Wij zijn allemaal gebruikers net als jimmmjzelf. We willen je graag helpen, maar dat moet je wel voldoende informatie geven en zelf ook even goed op zoek gaan naar oplossingen.

Je naamgenoot @Peter_Kawa heeft je al behoorlijk in de juiste richting gewezen. Wat heb je met die info gedaan?
De link naar het juiste community forum staat aangegeven onderaan de pagina van de Somfy Conexoon in de Homey App Store.

En heb je al gezocht naar het juiste forum/topic in deze Community om daar je vraag te stellen? Bovenaan deze pagina’s vind je de zoekfunctie.

Peter, het is niet altijd even duidelijk voor iedereen, de 1 kan makkelijker iets vinden dan de ander;

Met deze zin

bedoelde ik, v.w.b. het linkje, dit:

meer onderaan de pagina kun je niet komen :wink:

Als Engelse taal een probleem is:
Helaas voor ons zijn de speciale app topics meestal in het Engels, met behulp van deepl.com of translate.google.nl kom ik er altijd wel uit.
De Chrome browser heeft zelfs een functie om een web pagina in zijn geheel te vertalen, dat kan dus ook met het forum.

Dag,

dankjewel voor de hulp.

groet Petet

1 Like