Sinds een paar dagen in het bezit van een HP23 en zo zachtjes aan proberen om alle reeds aanwezige spulletjes te implementeren. Zo kwam ik ook een tweetal van deze KAKU schakelaars tegen die ik tot op heden van het HomeWizard basis station gebruikte. Daar functioneert het prima maar ik kan niet vinden hoe ik deze kan koppelen aan de HP23. Reeds gezocht binnen het forum maar kon ook daar geen oplossing vinden. Zowel de HomeWizard app als de Smartwares app bieden geen oplossing. iemand een ander idee/oplossing?
Had je ook gezocht in het forum naar Home Easy (is het merk van hun)
Of anders effe een mailtje/belletje naar de firma in Tilburg zie : Neem contact met ons op - Smartwares Group
Dit zijn geen KAKU devices,
KAKU staat voor Klik-Aan-Klik-Uit en is een Merk overgenomen door Trust maar in NL nog steeds veel onder die naam verkocht.
Voor het verhaal achter Home Easy: Home Easy bedienen met Homey
maar heb je al geprobeerd of deze de Smartwares codes ondersteund van deze App: Smartwares App for Homey | Homey
dus gewoon als een standaard socket / aan-uit proberen van dat merk?
@johan_W en @Dijker, dank voor jullie reacties.
Home Easy is volgens mij over en uit. Via GitHub - Dijker/eu.elro.homeeasy: Home Easy for Homey vind ik nog wel iets van 5 jaar oud, dat durf ik niet te installeren. Ben ook nieuw in dit geheel dus een beetje (misschien te) voorzichtig.
Later deze week ga ik wel met een soort van trial and error aan de slag met Smartwares. Wellicht is een van de mogelijkheden functioneel toepasbaar.
Vandaag alle Smartwares mogelijkheden geprobeerd, met als resultaat, geen werkte. Zal deze nog tijdelijk gebruiken via de oude Homewizard basis station met bijbehorende app en daarna rest de prullenbak.
Dank voor de reacties.
?
Omdat het 5 jaar oud is? Er zijn zoveel apps 5 jaar oud of ouder, daar is niets engs aan (het is geen windows hè).
Geurt @dijker deelt m.i. geen βengeβ software, bovendien is de code is gewoon inzichtelijk.
enige het is SDK2 dus nog niet voor Homey Pro (Early 2023) geschikt
en de code die ik kreeg van Athom was niet compleet de versie van SDK1 dus ik publiceer wat Athom ge-upgredet over droeg maar niet zelf durfde te publiceren omdat ze geen devices hadden. (en ik lheb er ook maar er paar en daarna in de doos nog eens uitzoeken gegooit.)
Bovendien komt in die code van EasyHome geen HE877-WH voor.
vraag is of deze de HE_EU code gebruikte of de Smartwares RF codering
Dank voor je reactie. Wellicht iets voor de toekomst.