Als ik mijn vaatwasser (SN578S36TE/38) in Homey toevoeg, dan is het eerste scherm dat ik, na het toevoegen krijg, het instellen van een kleur van de verlichting zoals bij Tradfri en Hue lampen. Dit lijkt me niet helemaal juist. Daarnaast geeft de toegevoegde droger (WQ45B2A5NL/01) verkeerde informatie (3dagen geleden stond de deur open en was het aansturen op afstand actief). Hoer is e.e.a. op te lossen?
?? Autocorrect op zijn best
On topic:
Gewoonlijk vraag je dit aan de ontwikkelaar, door je vragen in het betreffende app topic te posten.
Maar ik zie dat de ontwikkelaar van Home Connect enkel per email bereikbaar wil zijn: bsh.homey@webarray.nl
(Deze info kun je op de app pagina’s vinden in homey.app store.)
OK Peter, bedankt. Ik heb die vraag al enige tijd geleden aan BSH gesteld, maar heb daarop nog geen enkele reactie gehad. Ik dacht dat ik hier wellicht wat verder zou komen.
Dat is vervelend. Blijven mailen zou ik zeggen. Enkel de ontwikkelaar kan dingen wijzigen / bugs herstellen.
Mijn Siemens vaatwasser heeft een lampje dat op de vloer schijnt ter indicatie dat de vaatwasser loopt. Je kunt de kleur van dat lampje instellen. Open/dicht signalering heb ik geen problemen mee.