Hoe Homey in Recovery Mode te starten voor restore Backup

Het lukt me niet een backups op te halen . Als ik de Homey keer en na 10 tellen weer recht zet krijg ik de melding herstel geannuleerd

1 Like

En wat doet hij na 30 tellen?
Of als je hem niet recht op zet?

Gewoon op zijn kop later tijdens de hele restore procedure, je krijgt vanzelf de melding dat je hem weer op zijn pootjes mag zetten.

Na een stroomstoring was alles in de war omdat de verschillende toegekende IP-adressen anders waren veel flows werkte niet meer. deze allemaal handmatig verwijderd en ben nu bezig ze weer in te voeren.
ik heb een windows toepassing gemaakt die met de App Desktop device van Jeroen Wienk de status van de schakelaars bijhoud . Het is jammer dat er geen makkelijke manier is om via menu naar back-up te gaan. Durf het niet meer aan om te experimenteren met systeem herstel. Bedankt voor advies

Ok, maar de vraag in dit topic,
en de tips homey Langer op de kop te houden, ze meldt zalf wel als de wereld op zijn kop staat als det niet meer moet, dat heb je dus niet meer geprobeerd?

Entering Recovery Mode

  1. Make sure Homey is powered on in the upright position. Homey should be powered on for at least half a minute before continuing.
  2. To enter recovery mode, turn Homey upside down.
  3. Wait for the 10-second countdown to end.
  4. Homey is set to recovery mode and will ask you to open the Mobile App to get started, similar to when you first installed Homey.

BTW, ook in de Backup staan die andere IP adressen, dat had het dus niet opgelost.
Wellicht de koppelingen dynamisch via een hostnaam maken of de IP adressen statisch in je device of Router zodat het de volgende keer niet weer mis gaat.

Bedankt, heb het gisteren wel 10 keer geprobeerd vandaag niet meer. De ipadressen statisch maken denk ik al langer over. Daar heb ik zelf niet genoeg ervaring mee. Mijn engels is 0, en heb er door mijn leeftijd wat meer moeite mee , ben 80 , heb wel tijd genoeg om de 100 flows die verminkt waren te vervangen