Hoe gebruik ik de waarde “ALS volume veranderd” in Homey>Sonos?

Hi iedereen,

Ik heb in de woonkamer meerdere Sonos apparaten. Deze groepeer ik vaak. Echter, als ik de volumeknop op een Sonos-apparaat bedien, bedient deze niet de hele groep, maar alleen die specifieke Sonos.

Ik zou graag voor elkaar willen krijgen met een flow dat als ik op één apparaat het volume bedien, deze voor de hele groep verandert.

Ik denk dat dit mogelijk zou moeten zijn door in Homey>Sonos de “ALS” categorie een flow te starten met ALS “volume veranderd”. Ik heb echter geen idee hoe ik deze variabele moet gebruiken. Het geeft een blauwe tag aan waar achter wordt vermeld “bijv. 0.5”. Ik kan echter niets invullen of daar veranderen. Het liefst zou ik dus willen dat als ik het volume zachter zet op Sonos apparaat 1, op Sonos apparaat 2 het gelijke relatieve volume verandert of op hetzelfde volumepercentage komt als Sonia apparaat 1.

Ik weet dat dit weinig informatie is dat ik geef, maar zou iemand mij op weg kunnen helpen hoe ik een trigger kan starten door de volumeknop te bedienen op een Sonos apparaat, en waardoor dus het volume veranderd?

Ik heb al aardige uren zitten klooien, maar ik heb echt geen idee hoe deze trigger werkt/kan werken in de “ALS” categorie.

Ontzettend veel dank als iemand de moeite wil nemen mij te helpen of mij op weg te helpen!

Hier is alvast wat Logics lees- en kijkvoer