Heatit. Network request failed!

Misser kontakten med Heatit Z TRM3. Har ogsÄ mista kontakte med Aeotec Heavy duty. MÄ gjerne fjerne dingsane, og leggje dei til pÄ nytt (igjen)? Men det blir litt meinigslaust dersom eg mÄ gjera dette igjen og igjen
 Har Z-wave for svake signal/for dÄrleg rekkevidde? Hjelp?

Hvor lange avstander er det snakk om? Jeg har aldri mistet kontakten med min, og den stÄr i et annet rom, ca 7-8 meter unna Homey-kula. Er den lagt til secure eller unsecure? NÄr de detter ut, har du sjekket hva z-wave-nettet sier om de? Homey Developer Tools

Hei. Og takk for svar. Eg er heilt amatĂžr. ‘Secure’ eller ‘unsecure’ har ein spurt meg om fĂžr, men eg har ikkje klart Ă„ finna ut
 Og eg har forstĂ„tt at det er ein fordel om dei er ‘unsecure’?Men sjĂ„ her:


FĂ„r du noko ut av dette, og kan du evt. hjelpa meg med kva som skal til?
‘Test’ gir svaret “node x is unreachable” og ‘Heal’ gir svaret “Timeout after 5000ms”. No er eg rett nok ikkje heime, men i Bergen pĂ„ jobb. Men det skal vil ikkje bety noko? Eg hĂžyrer meir enn gjerne frĂ„ deg :slight_smile:

Med tanke pÄ avstandar: Eg har stort hus, men: node 6, 11 og 12 er heilt i nÊrleiken av homey, node 7 i etasjen under, og node 2 i kjellaren - sÄ der er det nok litt mykje avtand. Eg har hatt problemet fÞr, flytta Homey frÄ 1. til 2. etasje, men dette skjer igjen.

her har du jo lagt inn alt som secure bortsett fra varmtvann. (s2). Ta bort alt og legg det til pÄ nytt med kode 00000, det vil gi bedre dekning. Samt at du bÞr nok Äpne lommeboka og investere i flere zwave dingser pÄ strÞm slik at du fÄr et bedre nett. NÄ gÄr alt direkte fra homey og du fÄr ikke et godt mesh nett.


SĂ„nn skal det se ut

Hei igjen, og tak for nytt svar. Ja, eg hadde mistanke om at eg mÄ legge inn alt med kode 00000. Men korleis gjer eg det? Eg har installert kvar dings etter anvisninga. SÄ meiner eg at eg har prÞvd Ä gÄ inn pÄ innstillinga til kvar dings, men eg fÄr ikkje endra dette
Men eg mÄ sjÄ pÄ det igjen nÄr eg kjem heim. Men har du praktiske tips til dette, sÄ tar eg gjerne imot.

Du mÄ slette enhetene og legge de til pÄ nytt. NÄr du feks legger til heatit sÄ vil du etter Ä ha inkludert 2 ganger fÄ spm om kode. Isteden for koden pÄ klistremerket sÄ taster du 00000.

Noen enheter krever en app som heter unzcure for Ä legge til ting usikkert, men det er en stÞrre prosess Ä fÄ inn

Ok. DÄ skal eg prÞva det. Er det enklast Ä fjerne dei inne pÄ developer tool, eller mÄ eg ta termostatane ein og ein i rommet, slik eg gjorde sist?

Ta de en og en pÄ vanlig mÄte

Om det er noen trÞst - du er ikke alene nÄr det gjelder denne typen utfordring med TRM 3.

Jeg har seks slike termostater, alle innenfor en radius pÄ maks 5 meter fra Homey og Homey noksÄ sentralt plassert i midten. I tillegg et Z-wave-relé til en taklampe og to Z-wave-releer til utelys i samme omrÄde.

Likevel har jeg opplevd problemer i tre rundet med Heat-it. SĂ„ litt skuffet over de termostatene :-/

Har fjerna alle Z-wave dingsane. Men fÄr ikkje lagt til pÄ nytt. Err - feilmelding - kvar jÊvla gong. Katta i sekken, eller hjelpelaus brukar? HÄpar pÄ det siste - i fall det skulle vera fleire tips der ute :slight_smile:

KjÞr en reset pÄ hver enhet. Hvordan du gjÞr det finner du i bruksanvisningen til produktet

Eg fjerna alle dingsane pÄ rett mÄte. Takk for Ä minna meg pÄ reset, trudde eg skulle fÄ det til no. Men nei. Reset etter oppskrifta - dead easy. Legg til endar framleis med err. Gong pÄ gong. 2 m avstand til Homey,sÄ det kan ikkje vera det. Har rett nok berre prÞvd pÄ ein av termostatane no i kveld. Heatit Z-trm3. HÞyrer det er andre som slit med desse termostatane 
?

PrÞv 50cm. Har aldri hatt problemer med de og har hatt 8 stk. De er kresne pÄ avstand og bare Ä prÞve og prÞve

Jess!


Ser dette rett ut no?

Jepp nÄ ser du at ruta blir laget og x pÄ secure

Takk for hjelpa. No hÄpar eg det held seg pÄ plass.

Hei. Har du fÞlgt med pÄ hjelpa eg har fÄtt av Andreas Lie? Kanskje er det noko der som kan hjelpa deg? Eg trur han har peiling.