Heatit. Network request failed!

Misser kontakten med Heatit Z TRM3. Har også mista kontakte med Aeotec Heavy duty. Må gjerne fjerne dingsane, og leggje dei til på nytt (igjen)? Men det blir litt meinigslaust dersom eg må gjera dette igjen og igjen… Har Z-wave for svake signal/for dårleg rekkevidde? Hjelp?

Hvor lange avstander er det snakk om? Jeg har aldri mistet kontakten med min, og den står i et annet rom, ca 7-8 meter unna Homey-kula. Er den lagt til secure eller unsecure? Når de detter ut, har du sjekket hva z-wave-nettet sier om de? Homey Developer Tools

Hei. Og takk for svar. Eg er heilt amatør. ‘Secure’ eller ‘unsecure’ har ein spurt meg om før, men eg har ikkje klart å finna ut… Og eg har forstått at det er ein fordel om dei er ‘unsecure’?Men sjå her:

Får du noko ut av dette, og kan du evt. hjelpa meg med kva som skal til?
‘Test’ gir svaret “node x is unreachable” og ‘Heal’ gir svaret “Timeout after 5000ms”. No er eg rett nok ikkje heime, men i Bergen på jobb. Men det skal vil ikkje bety noko? Eg høyrer meir enn gjerne frå deg :slight_smile:

Med tanke på avstandar: Eg har stort hus, men: node 6, 11 og 12 er heilt i nærleiken av homey, node 7 i etasjen under, og node 2 i kjellaren - så der er det nok litt mykje avtand. Eg har hatt problemet før, flytta Homey frå 1. til 2. etasje, men dette skjer igjen.

her har du jo lagt inn alt som secure bortsett fra varmtvann. (s2). Ta bort alt og legg det til på nytt med kode 00000, det vil gi bedre dekning. Samt at du bør nok åpne lommeboka og investere i flere zwave dingser på strøm slik at du får et bedre nett. Nå går alt direkte fra homey og du får ikke et godt mesh nett.

Sånn skal det se ut

Hei igjen, og tak for nytt svar. Ja, eg hadde mistanke om at eg må legge inn alt med kode 00000. Men korleis gjer eg det? Eg har installert kvar dings etter anvisninga. Så meiner eg at eg har prøvd å gå inn på innstillinga til kvar dings, men eg får ikkje endra dette…Men eg må sjå på det igjen når eg kjem heim. Men har du praktiske tips til dette, så tar eg gjerne imot.

Du må slette enhetene og legge de til på nytt. Når du feks legger til heatit så vil du etter å ha inkludert 2 ganger få spm om kode. Isteden for koden på klistremerket så taster du 00000.

Noen enheter krever en app som heter unzcure for å legge til ting usikkert, men det er en større prosess å få inn

Ok. Då skal eg prøva det. Er det enklast å fjerne dei inne på developer tool, eller må eg ta termostatane ein og ein i rommet, slik eg gjorde sist?

Ta de en og en på vanlig måte

Om det er noen trøst - du er ikke alene når det gjelder denne typen utfordring med TRM 3.

Jeg har seks slike termostater, alle innenfor en radius på maks 5 meter fra Homey og Homey nokså sentralt plassert i midten. I tillegg et Z-wave-relé til en taklampe og to Z-wave-releer til utelys i samme område.

Likevel har jeg opplevd problemer i tre rundet med Heat-it. Så litt skuffet over de termostatene :-/

Har fjerna alle Z-wave dingsane. Men får ikkje lagt til på nytt. Err - feilmelding - kvar jævla gong. Katta i sekken, eller hjelpelaus brukar? Håpar på det siste - i fall det skulle vera fleire tips der ute :slight_smile:

Kjør en reset på hver enhet. Hvordan du gjør det finner du i bruksanvisningen til produktet

Eg fjerna alle dingsane på rett måte. Takk for å minna meg på reset, trudde eg skulle få det til no. Men nei. Reset etter oppskrifta - dead easy. Legg til endar framleis med err. Gong på gong. 2 m avstand til Homey,så det kan ikkje vera det. Har rett nok berre prøvd på ein av termostatane no i kveld. Heatit Z-trm3. Høyrer det er andre som slit med desse termostatane …?

Prøv 50cm. Har aldri hatt problemer med de og har hatt 8 stk. De er kresne på avstand og bare å prøve og prøve

Jess!

Ser dette rett ut no?

Jepp nå ser du at ruta blir laget og x på secure

Takk for hjelpa. No håpar eg det held seg på plass.

Hei. Har du følgt med på hjelpa eg har fått av Andreas Lie? Kanskje er det noko der som kan hjelpa deg? Eg trur han har peiling.