Healthy Home Coach van Netatmo twee koppelingen, werkt dat niet?

Ik maak gebruik van twee healthy home coaches van Netatmo, die heb ik zowel gekoppeld aan de Woning App van mijn iphone en aan Homey. Nu constateer ik vanmorgen dat ik meldingen die dat de apparaten niet meer reageren volgens de Woning App. Kan het zijn dat het gewoon niet mogelijk is om ze gelijktijdig te koppelen aan twee apparaten? Dus en aan Homey en via Homekit? Kan het me bijna niet voorstellen, maar kan geen andere reden bedenken waarom het niet meer werkt via de Homekit. Ze zijn wel gewoon in gebruik, want via de Netatmo app lees ik gewoon data uit de coaches. En Homey stuurt ook gewoon berichten over CO2 data bijvoorbeeld.

Heeft het in eerste instantie wel gewoon gewerkt, of is het gestopt met werken zodra je de apparaten gekoppeld hebt aan Homey?

Ik denk het tweede, ik heb de home coaches opnieuw geïnstalleerd gisteren en gekoppeld aan Homekit. Vervolgens inderdaad aan Homey toegevoegd. Waarna vanmorgen dus bleek dat ze niet meer bereikbaar zijn in Homekit. Via Siri kon je bijvoorbeeld de CO2 opvragen van een kamer. Maar ja dat werkt zo ook niet meer natuurlijk.

Het zou kunnen dat ze inderdaad niet tegelijkertijd HomeKit én directe aansturing ondersteunen. Misschien dat het wel werkt om ze niet direct via HomeKit te koppelen maar via een omweg met de HomeyKit app.