Harmony hub is niet meer zichtbaar

Eigenlijk al bang 5.0 werkt de harmony app heel slecht en nu met 6.0 helemaal niet meer. Bij het installeren en configureren van je harmony hub kan hij deze niet meer vinden. Zeer irritant omdat ik deze koppeling nodig heb om via spraak mijn apparaten aan te sturen. Homey hub in google home gaat ook niet omdat deze zegt dat ik in een verkeerd land zit…

Harmony Hub werkt bij mij nog prima. Spraak is overigens ook rechtstreeks mogelijk, maar het is omslachting omdat je voor het koppelen de Harmony software in het engels moet draaien en Google home ook op engels moet laten ondersteunen. E.e.a. is met Google wel te vinden hoe je dat kunt doen. Daarna kan alles weer op NL en begrijpt Harmony Hub ook Nederlands, zoals “Ga naar kanaal 5 op TV.”

Welkom op het forum

Dit topic is verplaatst naar het Nederlandse deel van het forum, graag je aandacht voor het kiezen van de juiste categorie/taal.

Wanneer je problemen hebt met de Moderatie acties neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op via een Prive bericht.

Hoe heb jij Homey met Harmony kunnen verbinden? Ik heb de “nieuwe” Elite met Hub, maar connectie is niet mogelijk.

Preciese instructies weet ik niet meer. Dat heb ik online ergens gevonden. Maar het komt er op neer dat je je windows pc of mac op engels moet zetten, je Harmony op Engels moet zetten, de Engelse taal in google home moet instellen, dan verbinden (want in het Engels mag het wel :stuck_out_tongue_winking_eye: ) en dan kun je alles weer terugzetten. En dan wekt ook de stembediening gewoon in het Nederlands.

Het luistert wel nauw, als je ergens iets vergeet Engels te zetten werkt het niet.