Sinds een tijdje krijg ik iedere dag rond 16:30 een muziekje te horen en daarna een bericht van ‘Goedemiddag dit is Ramar’. Daarna stopt het weer.
Ik heb naar aanleiding hiervan mijn netwerk bekeken, poorten verder dicht gegooid. Nieuwe wachtwoorden geregeld. Nu ook de 2FA aangezet, omdat het toch een hack lijkt te zijn.
Heeft iemand dit probleem ook en wat zou ik nog meer kunnen doen om dit probleem uit te bannen?
ik heb het vermoeden dat je een wekker (mobiele app → meer → wekkers) hebt aangemaakt en die staat aan van rond die tijd, maar geen flow voor gemaakt en dus start een automatische ingebouwde wekker.
Geweldig dit blijkt het inderdaad te zijn! Heb 2 wekkers ingesteld 1 op 16:00 en eentje op 16:30, maar de flow erachter tijdelijk uitgezet. Net even reproduceert met een andere tijd en inderdaad het betreffende bericht wat dan komt.
Doet me denken aan iemand die niet snapte dat Homey random onverstaanbare dingen zei. Bleek het toch een zelf geïnstalleerde app te zijn, ik geloof Flightradar o.i.d. Dus ieder vliegtuig dat over zijn huis vloog, werd netjes gemeld door Homey
Ja lachen inderdaad. Had zelf echter geen idee dat het van de timer kwam, omdat ik er normaal een flow achter heb zitten die ik sinds kort even heb uitgeschakeld. Maar beter dit dan toch gehackt te zijn. Kan er wel om lachen en weer wat geleerd:-)