Govee ledstrips

Beste forumleden,

Ik probeer mijn Govee ledstrip in Homey te zetten. Alleen krijg ik telkens het resultaat zoals weergeven op de afbeelding. (object response) normaal zou je toch pairing instructies moeten krijgen?

Iemand die hier een oplossing voor heeft?

Tenzij je echt geen Engels kunt (de developer en topic zijn namelijk niet Nederlandse), zal ik eens beginnen in het officiële app topic voor govee.

1 Like

Toevallig ben ik wel Nederlands. Maar inderdaad ik zou deze nooit gespot hebben zonder de mention. De community zal eerder helpen als je daar post.

Heb je wel je API key in de app settings geplaatst en heb je minimaal 1 govee device welke cloud api support heeft via de app aan je govee account hangen?

Local api wordt niet ondersteund op dit moment

1 Like

Ik heb 3 h619a ledstrips

Gaat het lukken met 3 h619a ledstrips.

Beste Ravi,
Wanneer je de apikey toevoegt in de Goveeapp in je Homey gaat het zeker werken. Hieronder de juiste werkwijze om de apikey te krijgen. Na het invullen krijg je direct je key.
@Vincent Boer Dank voor je app!

Steps to obtain a Govee Developer API Key

  1. Download the Govee Home App
    1. iOS: ‎Govee Home on the App Store
    2. Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.govee.home
  2. Navigate to the My Profile page by clicking on the :bust_in_silhouette: icon
  3. Click on the :gear: icon on the top right corner to get to Settings
  4. Click on “Apply for API Key”
  5. Fill in the required fields for “Name” and “Reason for application”
    1. Possible reasons can include: home automation, 3rd party integration, API Days Tutorial (education & research)
  6. Read the Govee Developer API Terms of Service, then click the checkbox to accept
  7. Click Submit

Thanks voor alle info.

Ik begin net met al mijn smart lampen te connecten en heb van een vriend een paar led strips van Govee gekregen. Dit zijn model H6171 en gaan alleen via Bluetooth.

Weet iemand of dit ook zou kunnen werken of is het uitsluitend wifi?

Hoi Tekijo,

Staat vrij duidelijk vermeld in de app store: