Google Nest niet toe te voegen aan Home app

Ik heb mijn Google Nest terug gezet naar fabrieksinstellingen omdat volume niet meer benaderbaar was.
Ik heb dmv + in de Home app de Nest kunnen vinden. De Nest geeft aan Verbonden, maar als ik de Home app dan probeer te verbinden met de Nest lukt dat niet. Krijg ik een melding te zien dat ik AP-isolatie moet uitschakelen.
Iemand enig idee?

Heeft niets met Homey te maken, maar:
Ik denk dat je bij de instellingen van je WiFi systeem moet zijn om “AP-isolatie uitzetten”. Dus even de handleiding van je wifi systeem opzoeken.
https://support.google.com/chromecast/answer/3213084?hl=nl

om je een idee te geven van de router instellingen:

Welkom op het forum

Dit topic is verplaatst naar het Nederlandse deel van het forum, graag je aandacht voor het kiezen van de juiste categorie/taal.
Wanneer je problemen hebt met de Moderatie acties neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op via een Prive bericht.

Als het probleem verholpen is en ik wil deze topic sluiten. Kan/doe ik dat zelf?
Indien ja, hoe?

Je kan en topic niet zelf sluiten, alleen aan kruizen als “opgelost”, wat je ook hebt gedaan.
Als je een topic volledig wil sluiten kan je dit aan een moderator vragen via PM of gewoon in het topic melden dat het gesloten mag worden, met een geldige reden.