Google Home: Maakt geen verbinding met Homey meer

Hier werkt het ook weer

I confirm, it’s working fine again!!!
Thx to Athom team, but to be honest they still need to work on “communication skills” :slight_smile:

I advice to clean up previous linking before trying again!
at : https://myaccount.google.com/accountlinking?gar=1

1 Like

Thank you Athom :+1::partying_face:

Is er iemand die nu ook weer last heeft? Ik krijg de melding “kan de instelling niet updaten. Controleer de verbinding” vervolgens staat hij wel gelinkt in m’n Google account maar niet in Google Home.

Ja, hier ook weer last. Werkt weer niet. Het is niet echt betrouwbaar op deze manier

Heb gisteren met een iPad Google home gedownload en zonder problemen gekoppeld, misschien toeval, misschien niet😅

Geen problemen met Google Home -> Homey hier: de refresh van mijn Homey apparaten in de (iOS) google home app geeft deze keer geen foutmeldingen …

Ik denk dat je last hebt gehad van onderhoud aan de systemen

Gisteren plotseling geen verbinding meer met Google home.
Gisteren al het hele huis verwijderd en opnieuw begonnen in Google Home. Het werkte toen weer, tot een uur geleden. Weer weg en niet meer te koppelen.

Iemand nog een oplossing?

Ik heb nu geen probleem (met Google Home -> Homey): de refresh van mijn Homey apparaten geeft geen foutmeldingen …

Het account lijkt nu gekoppeld. Geen foutmelding daar meer. Maar alles is offline en als ik wil synchroniseren dan krijg ik deze meldin:

Ik ben de hoofd gebruiker en heb alles toegevoegd.

Hoop dat iemand nog een idee heeft. Heb Athom al gemaild maar dat zal wel even duren. Nu pas merk ik hoeveel ik de Google gebruik om zaken aan en uit te zetten. :cry:

Yep. Inmiddels Google hub gereset, huis uit Google Home verwijderd en opnieuw begonnen (eergisteren ook al gedaan en toen heeft het ongeveer 12 uur gewerkt en stopte het weer). Nu werkt het weer en hopelijk weer voor een hele tijd.
Athom had eigenlijk best wel vlot gereageerd en gaf aan dat ze problemen met de servers hebben gehad.
Ze hebben gevraagd of ik het meteen wil melden als de koppeling weer wegvalt.