Geen Flows meer in Apple opdrachten

Hi!

Hier werkt alles heel lekker sinds ik over ben van de Bridge naar de Pro. Wat een fijn systeem en wat een mogelijkheden! Ik verlies me er af en toe helemaal in :wink:

Wel heb ik een raar gevalletje sinds afgelopen week.

mijn vrouw en ik hebben beide een apple watch en we starten als we naar bed gaan allebei via de watch (lees apple opdrachten) een flow “ik ga slapen” verwarming uit, lampen uit, jullie kennen het wel.

Maar afgelopen week stopte het werken van de opdrachten van mijn vrouw. Via de Homey app op haar Iphone kreeg ik geen verbinding met de homey en er stonden geen flows meer in de opdrachten app die we konden aansturen. Na het herinstaleren van de Homey app op haar telefoon is er weer verbinding met de Homey, maar kan de opdrachten app nog steeds geen flows vinden.

Bij mijzelf werkt alles nog helemaal prima. En alle instellingen lijken overeen te komen.

Een van jullie dit al eens meegemaakt?

Cheers,
Onno

Probeer eens:
Homey app deïnstalleren
Telefoon opnieuw opstarten
Homey app weer installeren.

Dit is op iphones de simpelste manier om alle app gegevens (cache) te verwijderen en zodoende echt “vers” te beginnen.

Hier precies hetzelfde. In iOS Opdrachten is de lijst van Homey flows ineens leeg. App al opnieuw geïnstalleerd maar helaas geen effect. Doordat Opdrachten niet meer werkt kan ik ook geen flow via Siri starten. Balen.

Na herinstalleren bleek het een iets nieuwere app te zijn en stond integratie met Siri Opdrachten uit, net als Thuis/Afwezig detectie. Moet helaas alles weer opnieuw in Opdrachten configureren :confused: