G6 Pro Entry en access NFC

Ik heb sinds kort de Unifi G6 pro entry, en protect en acces geïnstalleerd staan. En op Homey staat Unifi Protect en Access geïnstalleerd.

Als ik kijk zijn ze juist verbonden? Zie screenshot.

Wat wel gelukt is: Iemand drukt op de bel, en het geluid wordt afgespeeld op Sonos.

Wat niet lukt is mijn Loqed slot openen. Ik heb een NFC kaart toegevoegd aan Access en als ik die voor de G6 houd krijg ik wel te horen “Welcome” dus dat deel werkt denk ik. Ik heb een flow aangemaakt bij als er een NFC kaart gescand word dan open Loqed. Maar hij doet helemaal niks, ik hoor alleen Welcome. Denk dat ik nog wat over het hoofd zie, maar kan het niet vinden.

Hopelijk weten jullie raad. Alvast bedankt…

Het is inmiddels gelukt, had een verkeerde trigger gepakt.

Het heeft even geduurd maar het werkt :grinning:

Hey Ronny,
Ik ben heel benieuwd naar je ervaring met de G6 pro entry. Heb nu de netatmo deurbel maar deze
is veel te traag en inmiddels out of support.

Als iemand aanbelt, hoe snel krijg je een bericht op je telefoon? En hoe snel is de video verbinding opgezet als je de app opent? Met netatmo duurt dit totaal ongeveer 45 seconden.

Het Loqed slot heb ik al, erg tevreden over. Werk het goed met de G6 pro entry? Heb je ook Face ID al geprobeerd?

Ervaring is heel goed, als er iemand aanbelt krijg ik direct een melding, met mijn vorige bel dat was een Nest duurde dat 4 seconden. Beeld is opgezet in 1 seconde. Face id nog niet geprobeerd omdat ik mijn slot open met Touch pas of NFC. Moet zeggen dat dat heel goed werkt, krijg heel af en toe de melding incorrecte pas gebruikt. Maar na nogmaals scannen gaat alsnog de deur open met Welcome.

Top, bedankt voor het delen.

Kan je vertellen hoe je de flow van het NFC scannen naar het openen van de deur er uitziet? Ik had gelezen dat Unifi de nfc id niet meer direct door stuurt.

Eigenlijk heel simpel… Toegangsevenement is Touch pas die ik in Google Wallet heb geplaatst.

Dank voor voor het delen. Heb nog helemaal geen Unifi producten dus moet even in de buidel tasten. Maar dat komt goed.