Futurehome modusbryter

Hei. Jeg holder på å flytte over systemet mitt fra Futurehome til homey, og i den forbindelse håpte jeg på at modusbryteren fra futurehome skulle la seg inkludere, men det gjorde den ikke.
Den kommer inn som ukjent z-wave enhet som homey tror er en av/på enhet.

Er det noen som vet om en app som går å laste ned for å få støtte for denne? Har prøvd Namron og EasyLightning appen uten noe hell.

1 Like

Fikk du noe orden på dette? Kjøpte nettopp en slik modusbryter etter tips fra ekspeditøren hos Elektroimportøren. Jeg sa jeg hadde Homey, så jeg tenkte ikke på å gå i dybden. Vel hjemme så forsøker jeg kople opp og får akkurat det samme som deg. Ukjent enhet.

1 Like

Samme her. :frowning: Skulle gjerne fått det til å funke, da bryteren er litt dyr.

Hei.

Jeg fikk den omsider ved å modifisere EasyLightning appen. Kildekoden lastet jeg ned fra github.
Husker ikke helt hvordan jeg gikk frem, da jeg ikke visste helt hva jeg holdt på med😅
Ser den ligger inn som «ZV9001K4_DIM_G2», så jeg la vel inn ID’en på futurehome bryteren inn i den driveren :thinking:

Wow det er gode nyheter, har du mulighet til å enkelt forklare hvordan du gjorde det? Har en bryter i gangen som ikke fungerer nå :smiling_face:

Ok takk for svar. Jeg endte med å returnere den og byttet til Namron sin siden den ikke var støttet. Veldig kult at du fikk det til. Namron sin koster en brøkdel og skal ha støtte for Homey, eventuelt kan den gå via Philips Hue Bridge som jeg også har. Ikke satt opp den ennå.

Håper du deler med oss når du får satt den opp, erfaring ect :smiling_face:

Som sagt så drev jeg og knotet forferdelig, uten helt å vite hva jeg holdt på meg, så dessverre klarer jeg ikke forklare det enkelt.

Men, jeg kan bekrefte at Namron sin versjon kommer rett inn i homey uten noen problemer :slight_smile:

Takk for svar, kanskje noen andre som nå vet at det funker får en «how to» :smiling_face: