Futurehome modusbryter

PrĂžvde Ă„ legge til den du postet, uten hell. Deretter forsĂžkte jeg hele prosessen jeg beskrev tidligere, da med Heatit-appen – uten hell. Etter noen nye runder med frustrasjon, GPT og Google, bestemte jeg meg for Ă„ prĂžve EasyLightning, siden Igrubbmo hadde suksess med det.

Det var litt komplisert og tok noen timer, men nÄ har jeg to fungerende modusbrytere :blush: Kan det hende at FH har endret modellene underveis?

Uansett – nĂ„ ligger det litt mer info her, sĂ„ kanskje andre kan finne lĂžsningen litt raskere :blush:

Min er fra ca 2020. Har en pÄ hytta ogsÄ som er fra ca 2021 som jeg skal prÞve senere med Homey bridge (fÞrste er med Homey pro).

Mine ble kjÞpt i oktober 2024. Homey pro her ogsÄ.

Hjertelig takk, dette funka for en som aldri har brukt terminal fĂžr..!

Dog skal det nevnes at jeg er vokst opp med DOS, sĂ„ jeg skjĂžnte at nĂ„r “bashcd” og “bashnpm” ikke virket, sĂ„ droppet jeg “bash” og brukte vanlige kommandoer. Hva er er bash?

SÄ bra! Haha har ingen anelse hva det er, min kompetanse innen for dette omrÄdet er pÄ nivÄet med Ä skrive «park» i dos for at PC-en skulle slÄ seg av :sweat_smile:
SÄ dette lÞste jeg kun med Ä stille spÞrsmÄl gjentatte ganger i Gemini, samt at jeg ikke ga opp. Tror jeg testet 10-15 ganger fÞr det traff.

Ser ut som “bash”-delen er noe man bruker pĂ„ linux eller annen alternativ terminal - sĂ„ til eventuelle som leser dette i forsĂžk pĂ„ Ă„ gjĂžre det samme, hvis ikke “bash**” funker for deg, skriv akkurat det samme uten “bash” foran :slight_smile:

Futurehome modusbryter og nesten samtlige andre produkter er nÄ stÞttet i Futurehome appen. (Det jobbes med stÞtte for FH sin vannlekasjesensor) :smirking_face:

2 Likes