Futurehome modusbryter

Prøvde å legge til den du postet, uten hell. Deretter forsøkte jeg hele prosessen jeg beskrev tidligere, da med Heatit-appen – uten hell. Etter noen nye runder med frustrasjon, GPT og Google, bestemte jeg meg for å prøve EasyLightning, siden Igrubbmo hadde suksess med det.

Det var litt komplisert og tok noen timer, men nå har jeg to fungerende modusbrytere :blush: Kan det hende at FH har endret modellene underveis?

Uansett – nå ligger det litt mer info her, så kanskje andre kan finne løsningen litt raskere :blush:

Min er fra ca 2020. Har en på hytta også som er fra ca 2021 som jeg skal prøve senere med Homey bridge (første er med Homey pro).

Mine ble kjøpt i oktober 2024. Homey pro her også.

Hjertelig takk, dette funka for en som aldri har brukt terminal før..!

Dog skal det nevnes at jeg er vokst opp med DOS, så jeg skjønte at når “bashcd” og “bashnpm” ikke virket, så droppet jeg “bash” og brukte vanlige kommandoer. Hva er er bash?

Så bra! Haha har ingen anelse hva det er, min kompetanse innen for dette området er på nivået med å skrive «park» i dos for at PC-en skulle slå seg av :sweat_smile:
Så dette løste jeg kun med å stille spørsmål gjentatte ganger i Gemini, samt at jeg ikke ga opp. Tror jeg testet 10-15 ganger før det traff.

Ser ut som “bash”-delen er noe man bruker på linux eller annen alternativ terminal - så til eventuelle som leser dette i forsøk på å gjøre det samme, hvis ikke “bash**” funker for deg, skriv akkurat det samme uten “bash” foran :slight_smile:

Futurehome modusbryter og nesten samtlige andre produkter er nå støttet i Futurehome appen. (Det jobbes med støtte for FH sin vannlekasjesensor) :smirking_face:

2 Likes