Flow werkt niet, wat doe ik fout?

Sinds kort werk ik met de Homey 2.0 en veel gelezen en getest met hulp van dit forum.

Ik kom echter niet verder :slightly_frowning_face:.

Sinds enige tijd heb ik de zonsopgang en zonsondergang met de sunset en Philips hue app aangemaakt voor het aan- en uitschakelen van mijn buitenlampen. Helaas blijven de lampen de hele dag branden.

Zie de bijlagen hoe het nu

image image is ingesteld.

Hierbij de screenshot

Graag je vraag verplaatsen naar het Nederlandse gedeelte van dit forum. Je hebt nu waarden ingevuld voor de Als kaart, dat werkt niet. Lees Tags in flows voor uitleg: controleert tags in En gedeelte.

1 Like

Zonsopkomst en ondergang zitten ook in de standaard tijd-kaartjes:

Dank voor je reactie. Ik heb het gelezen, maar snap het nog niet helemaal…

Hoi Pascal, dat had ik gezien maar ook gelezen dat die niet altijd werkt, vandaar het gebruik van de Sunset app. Maar ja, dit is ook niet goed

Hier werkt het prima!

Volgens mij werkt dit altijd goed?

De standaard sunset/sunrise werken 100% goed. Als deze niet goed werken zou je naar de locatie van de homey moeten kijken. Verder zie ik zo niks geks aan de flow wat niet zou werken. Kun je wel de lampen via de app schakelen?

Het lijkt er op dat je β€œaan” flow wel werkt maar de β€œuit” flow niet?
Misschien kan je ook je β€œaan” flow hier posten?

Inderdaad werkt het dan niet…

Je kunt ze dus niet controleren via Homey, om de een of andere reden, dus dan kun je ze ook niet schakelen in een flow. Misschien even de instellingen van de Hue app nalopen?

Ik heb de Philips app een herstart gegeven, het lijkt nu te werken. Vanavond even kijken of de flow werkt. Dank voor alle hulp alvast :blush:

1 Like

Het werkt :grinning::grinning::grinning::grinning:

Dank allen :pray:t2:

2 Likes