Flow starter ikke

Har 2 flow som styres av Aqara lys sensorer. Flow gÄ ut pÄ at lys skal slÄs pÄ i perioden 06:30 til 22:30 nÄr lux nivÄ gÄr under et visst nivÄ. Dette virker ikke om morgenen i det hele tatt selv om lux er under angitt nivÄ. Jeg slÄr lysene pÄ manuelt med samme flow og etter det virker de korrekt hele dagen etter som lyset endres gjennom dagen. Noen med samme problem?

Jeg synes dette fungerer bra

Det ser likt ut pÄ min flow ogsÄ men feilen er der alijevel. Skal slette hele og starte pÄ nytt

Jeg hadde et lignende problem med mine Aqara sensorer. Jeg tror noen ganger sensorene trenger litt “oppvarmingstid” eller kanskje en form for resynkronisering etter en lang inaktiv periode om natten. Har du prĂžvd Ă„ restarte dem eller sjekket innstillinger pĂ„ sensoren?Jeg flyttet nylig inn i en leid leilighet etter Ă„ ha leid den pĂ„ lenke og bestemte meg for Ă„ lage meg et smart hjem, og jeg hadde ogsĂ„ et slikt problem. Jeg bestemte meg i hvert fall raskt

1 Like

Har ikke gjort noe med dem sÄ skal,prÞve det.

Du trigger det hele ved at luminansen endres. Kan det vÊre sÄ enkelt at den faktisk ikke endres? Dersom det er like mÞrkt hele tida sÄ endres jo ikke luminansen :slight_smile:

Luminansen endres. Har lÞst det ved Ä bruke Hue motion sensoren ute som ogsÄ har lux mÄler. Lar lysstyrken ute styre lys inne. Fungerer glimrende.

Ja, det hĂžres jo veldig fornuftig ut!