Flow om Chromecast te laten streamen bij beweging via Hue motion sensor

Beste,
Ik heb een eenvoudige flow. Wanneer de Hue motion sensor start stream dan een muziekje via chromecast. Dit werkt prima.
Maar bij een volgende beweging registratie start hij weer een chromecast stream. Dus meerdere streams door elkaar.
Heeft iemand een flow om dit op te lossen? Ik heb geprobeerd met het “en” kaartje [is niet aan het afsprelen]… Maar dit werkt niet. Heeft iemand een mooie flow hiervoor? Dank je, ronald

Welkom op het forum

Dit topic is verplaatst naar het Nederlandse deel van het forum, graag je aandacht voor het kiezen van de juiste categorie/taal.

Wanneer je problemen hebt met de Moderatie acties neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op via een Prive bericht.

Hoi Ronald,

Ik gebruik een soortgelijke flow “Ochtend headlines” na het opstaan. Zodra ik dan de keuken in kom, hoor ik via een Echo Dot het ochtendnieuws van de N.O.S.

Na 5 sec schakelt de flow zichzelf al uit, om de kans op herstarten-bij-beweging te voorkomen (alhoewel de tijd dat de sensor opnieuw iets doet na een detectie, heus wel langer is).

De flow schakelt weer in zodra Homey detecteert dat ik wakker ben. Helpt dit? Zie afbeelding.

Hoi RonnO,
Dank voor je antwoord. Ga ik proberen. Ronald