Ik wil de sensor van mijn tuinpoort uit het alarmsysteem halen op de dag dat de glazenwasser komt. Ik heb een flow gemaakt dat als er een evenement/afspraak start met titel Glazenwasser, de poort uit het systeem moet echter wordt bij elk evenement/afspraak de poort uit het alarm gehaald, de kaart waarin ik meld dat evenementen/afspraken waar de titel (of omschrijving, heb beide geprobeerd} Glazenwasser van is werkt blijkbaar niet op deze manier…. iemand een idee hoe ik dat wel werkend krijg?
Nu wordt ie eruit gehaald als de omschrijving geen glazenwasser bevat. Lijntje moet anders getrokken worden en niet vanuit Onwaar bij Beschrijving bevat…
Yep
helaas werkt dit niet, bij de test wordt het kaartje met beschrijving glazenwasser niet geladen, zie wel het gele lijntje door het blok lopen met testen maar daar stopt het….
Zoals de flow nu is en een evenement begint en daar staat Glazenwasser in, dan moet hij doorlopen en het Poort alarm uitzetten.
Je hebt Glazenwasser wel op de juiste plek staan in de afspraak? En niet glazenwasser in plaats van Glazenwasser?
Probeer eens “Titel” ipv “Beschrijving”
Ik weet bovendien niet of dit met een test goed werkt. Zijn dan de tags van het evenement wel goed gevuld?
Het is gelukt! heb er Titel van gemaakt en vooralsnog werkt het… thx!
Ja had het inderdaad geschreven zoals in de kaart stond! bedankt voor het meedenken ![]()