Flow for maks kW samtidig belastning

Hei

  1. Du mÄ legge til en device fra appen
  2. Du mÄ lage en flow som oppdaterer devicen nÄr effekten endrer seg, slik som dette: Shared Flow | Homey (jeg bruker tibber pulse og ikke aeotec, men det er samme prinsipp)

Jeg har ogsÄ Tibber pulse, og gjÞr som din shared flow, men jeg fÄr ikke gjort valget «oppdater forbruk med effekt» Den fÞrste « pulse legane 19» fÄr jeg til. Hva feil gjÞr jeg?

Har du lagt til en device fra appen? Du mÄ fÞrst installere appen, sÄ legge til en device fra den. Du kan nemlig ha flere Power Of The Hour-devicer dersom du Þnsker Ä overvÄke/regulere forbruket fra flere forskjellige kilder.

Ja jeg har lagt til Tibber pulse, men er det flere device som man kan bruke via Tibber pulse? Hadde tenkt i fĂžrste omgang Ă„ kunn bruke Tibber pulse.

Du mÄ legge til en device fra Power Of The Hour som du kobler tibber pulse mot via en flow

Tror feilen er at « power of the hour» ligger ikke under «velg en handling/apper nÄr jeg prÞver Ä opprette en flows som heter «sÄ». Den fÞrste flowsen «NÄr» fÄr jeg til. Power of the hour ligger under Mer/Apper. Er den ikke installert da?

Har du lagt til en Power Of The Hour device egentlig?

Du mÄ velge enheten fra Power Of The Hour, ikke selve appen. Her ser du et bilde hvor jeg har to ulike Power Of The Hour enheter lagt til.

Skal ikke Power of the hour ligge i apper som vist rĂžd pil?

Den vil ikke vĂŠre der nĂ„r du ikke har lagt til en enhet/device fra appen. Det er fĂžrst nĂ„r du har lagt til en Power Of The Hour enhet/device den dukker opp der, og fĂžrst da kan du velge enheten/devicen du vil koble tibber sin “StrĂžmmen er endret” mot.

Edit:
GjĂžr dette:

  1. Trykk pÄ pluss oppe til hÞgre:

  2. Velg Power Of The Hour:

  3. Velg Ă„ legg til enheten Power Of The Hour:

  4. Trykk neste:

  5. Da dukker enheten opp:

FĂžrst da kan du koble Flowen din mot den

NĂ„ fikk jeg det til. Tusen takk for hjelpen.

1 Like

Denne kan ikke installeres pÄ Homey Bridge fÄr jeg til svar 

Mulighet for at den kan installeres senere ?

Heisann!

Jeg har ikke sett noe pÄ hva som mÄ til for Ä stÞtte Bridge, men jeg kan ikke se noen grunn til at det ikke skal kunne gÄ ann. Skal se hva jeg fÄr til :slight_smile:

EDIT: NÄr jeg leser pÄ Athom sine sider sÄ stÄr det:

Because Homey Cloud is offered for a mainstream audience, we want to ensure every app is of great quality. To assist with this, we offer code-level support and in-depth app reviews as part of the Homey Verified Developer subscription. This subscription is required to publish your app to the App Store when targeting "platforms": [ "cloud" ] or "platforms": [ "local", "cloud" ] .

Dette gjÞr nok at appen dessverre ikke kommer pÄ Homey Bridge

Dumt spÞrsmÄl, hvordan kobles Power of the hour opp mot Tibber Pulse? FÄr de ikke til Ä virke med hverandre


Beklager, har ikke fÄtt med meg at det har kommet en ny post her fÞr nÄ. Du mÄ opprette en flow fra Tibber Pulse mot devicen fra POTH: Delt Flow | Homey

Kanskje vi mĂ„ sponse “Verified developer” for noen av de som skriver gode apper :wink:

Hei,

HÄper noen kan hjelpe meg pÄ vei.

NÄr jeg skal lage flow fra Tibber til POTH, mÄ jeg legge inn en verdi i kolonnen W / kW jeg har prÞvd Ä la feltet stÄ blankt, men da fÄr jeg ikke lagret. Ser at eksemplene har «effekt» , men jeg fÄr eks 1 W.

Tusen takk for hjelpen. da virker det.

Hei, noen som vet om et alternativ til Power of the hour for de som kun har Homey og ikke Homey Pro?