Figaro walli flow laten starten

Hallo,

Ik heb een vraag waar ik niet helemaal uit kom. Is het mogelijk om met een fibaro walli switch een flow te laten starten? Zoals bijvoorbeeld meerdere lampen aan te laten gaan dan alleen degene die erop is aangesloten?

Bedankt voor de info.

Ik heb geen Walli switch maar het lijkt mij dat als je in de eerste kolom die switch kiest dat er wel zoiets zal staan van “Als switch is ingedrukt/aangezet” ?
Daarna kan je in de laatste kolom laten doen wat je wilt?

Is er iemand die kan bevestigen dat de fibaro switches zo werken?

Ow, maar dat betekend dat je er zelf ook geen een hebt?

Je moet niet iedereen geloven, maar dit keer heb je een betrouwbare bron, ondanks z’n logo. :rofl:

1 Like

elke schakelaar werkt zo in Homey, niet alleen deze, aangezien het standaard flow kaarten zijn wie niet met de hand hoeven te worden toegevoegd door de ontwikkelaar, en ook niet uitgeschakeld kunnen worden.
Dus ja “helaas” heeft @Rocodamelshekima gewoon gelijk.

maar hij heeft zelfs scene activatie geĂŻmplementeerd, dus 1x, 2x, 3x drukken, vasthouden en loslaten behoren allemaal tot de mogelijkheid om flows te triggeren.

2 Likes

Nee, ik heb er nog geen. Maar nu met eentje besteld. Ik wel een roller shutter en heb nu ook gevonden hoe ik deze kan aansturen. Bedankt allemaal voor de informatie.

2 Likes