Fibaro walli switch

Hallo

Ik probeer vruchteloos een Fibaro Walli switch aan te sluiten.
De draden zijn aangesloten volgens het schema Diagram 2: Example connection for single switch configuration.

Van zodra ik echter de stroom weer opzet beginnen de lampen te knipperen volgens een regelmatig patroon: 1 seconde aan 1 seconde uit, zonder ophouden wat ik ook doe volgens de instructies voor de installatie. Ook het toevoegen aan het z-wave netwerk lukt niet.

Kan je zo’n ding terugzetten naar fabrieksinstellingen om volledig overnieuw te beginnen?

Dank bij voorbaat.

Wilfried

Heb je dit al geprobeerd

En meneer is grapjas van beroep?

Nee hoor maar meestal staat het in de manual die ik al weggegooid heb en dan google ik.
Soms staat het boven aan in de Google resultaten.

Ik zie net dat ik toch in de manual helemaal naar benede moet scrollen

Resetting to factory defaults

Reset procedure allows to restore the device back to its factory settings, which means all information about the Z-Wave controller and user configuration will be deleted. Resetting to factory defaults does not reset energy consumption memory.

Resetting the device is not the recommended way of removing the device from the Z-Wave network. Use reset procedure only if the primary controller is missing or inoperable. Certain device removal can be achieved by the procedure of removing described.

  1. Quickly, three times click, then press and hold one of the buttons to enter the menu.
  2. Release button when the device glows yellow.
  3. Quickly click the button to confirm.
  4. After few seconds the device will be restarted, which is signalled with red LED colour

Heb je dat al beprobeerd?

Ben ook wel benieuwd of hij het echt geprobeerd heeft.

Uiteraard guys.

Het is net omdat ook dat niet lukte dat ik deze post heb geplaatst.
De schakelaar zit terug in de doos en gaat retour richting leverancier.

Ik vermoed dat er iets mis mee is. Laatst een Walli dimmer geplaatst en dat ging zonder enig probleem.

Toch bedankt.

Vaak helpt het ook om het apparaat van Homey te verwijderen (via Developer/Tools/Z-wave - verwijderen van een apparaat image

Ja, ook als deze nog nooit aan Homey gekoppeld geweest is!