Fibaro V2 hotelschakeling

In de oude setup had ik twee schakelaars, een reguliere aan/uit in de gang en de schakelaar in de vorm van een dimmer in de kamer. Nu wil ik de dimmer in de kamer vervangen door de Vibaro met flipswitch en de andere eenvoudigweg zo houden. Is deze combi mogelijk?

Bij de aan/uit schakelaar in de gang bevinden zich 3 zwarte draden, achter de dimmer een bruine en twee zwarte draden. Door de twee zwarte draden op O aan te sluiten, de flipswitch op S1 en SX en als laatste de bruine draad op L werkt de aansluiting in de kamer helemaal goed. Dimmen, aan / uit geen enkel probleem. De gewone schakelaar in de gang doet nu echter niets meer. Ik heb geprobeerd deze te vervangen door ook een flipswitch maar dan kreeg ik met geen mogelijkheid het licht meer werkend. Is deze setup (nergens blauwe draad) überhaupt mogelijk? In de gang hoef ik niet te kunnen dimmen dus de aan/uit zou prima zijn. Heb ik S2 op de vibaro nodig? Het zijn immers twee schakelaars. In voorbeelden kan ik er niet wijs uit worden.