Fibaro update 3.0.6

Vandaag is de fibaro app geupdate en nu werken mijn walli dimmers enkel bij manuele bediening. Niet meer in de app als ik het apparaat aanraak en niet meer in flows. De bewegingssensors staan constant in sabotage en bewegingsalarm. En van de rookmelders kan ik alleen maar gissen of ze nog werken. Iemand suggesties?

Ik heb hier hetzelfde probleem. De dim functie werkt via de app nog wel, maar aan/uit en flows niet meer. Voor de update werkte het prima, zijn de updates ook terug te draaien?

Ben zo blij dat ik autoupdate app uit heb staan, heb het nu al meerdere keren meegemaakt dat er wat wordt geupdate door onze vrienden van Athom zonder dat er “GOED” getest wordt.

Bij mij ook hetzelfde probleem. In de app kan ik schakelaars aan en uitzetten. Het icoontje veranderd dan van naar uit etc., maar de schakelaar schakelt. Bedienen via de Homey Developer (Homey Developer) werkt wel. Heel vervelend maar ik merk wel hoe gewend ik inmiddels al was dat lichten automatisch aan en uit gaan.

Hopelijk fixen ze het snel.

Ik neem aan dat iedereen dit probleem al bij Athom gemeld heeft? support@athom.com

Hier hetzelfde probleem. Dimmer al een keer verwijdert en opnieuw toegevoegd, maar geen verschil. Heb het probleem gelijk gemeld by Athom. Hopelijk krijgen ze genoeg e-mails zodat het snel wordt opgepakt.

Ik heb het in elk geval gemeld en binnen de 24 uur had ik een antwoord. Het probleem is gekend en er wordt aan gewerkt. Hopelijk snel een oplossing.

Net versie 3.0.7 geïnstalleerd en het probleem is nu opgelost!