Fibaro fgs-223 double switch ik krijg alleen q1 geïnstalleerd

ik had deze double switch al geïnstalleerd en met v1.5 werkte het goed. ik had een flow gemaakt dat de lamp na aanzetten vanzelf weer uit ging na 1 minute . na de update naar v2.0 werkte de flow niet meer. als de lamp met de schakelaar aan gezet werdt zag Homey dat niet. in de geavanceerde instelling kon ik het opgenomen wattage veranderen waarbij de switch aan Homey meld dat de lamp aan is. ik kon dit bij Q1 veranderen ,maar als ik dat bij Q2 wou doen gaf die elke keer een foutmelding

ik heb beide schakelaars uit de Homey app verwijderd. Ik krijg nu alleen Q1 geïnstalleerd. de vraag is dus . hoe krijg ik Q2 in de Homey app geïnstalleerd ?

bekend probleem, daarvoor hebben we de zoekknop:
https://community.homey.app/search?q=fgs-223

1 Like

I just got an update from the developer.
The power measure and power meter in the S2 is still being investigated, but the development team is not sure if they are able to fix it in the near future.
The on/off status will hopefully be fixed in the upcoming update.

Best Regards,
Bram
Athom Support

1 Like

Ik vroeg me af of dit inmiddels opgelost en zo ja hoe…
Ook ik heb alleen Q1. Ik zie in de flow cards wel S1 en S2 maar niet Q1 en Q2. Ik heb ook geen twee aparte tiles (een voor S1/Q1, en een voor S2/Q2)
De zoek functie in het forum levert nergens hits met de oplossing…alleen maar meer vragen

Er is geen oplossing momenteel aangezien dit middels een Homey-update opgelost dient te worden. Nog even geduld dus.

Dank