Fibaro deur sensor 2

Na update naar Homey V5 werkt alles prima, maar van de Fibaro deur sensors blijven de sabotage alarmen geactiveerd.
Ook na resetten en opnieuw aanmelden.
Bij gebruik va Homey Developer de Z-wave tab, kan ik wel zien dat de sabotage alarmen schakelen maar er verandert niets m.b.t. de meldingen.
Wat doe ik fout

Beste Rein. Zelfde probleem gehad. Eerst plakstrik aan achterkant gebruikt voor bevestiging, de tamperswitch aan de onderkant wordt hierbij niet voldoende ingedrukt. Plakstrip volledig verwijderd. Sensor opnieuw bevestigd met schroeven (uiteraard op vlakke ondergrond). Alle problemen opgelost.

Bedankt voor je antwoord.
Maar helaas, dit is niet de oplossing. Ze zijn al geschroefd op kunststof kozijnen. En alle 2 gelijktijdig met een update, dat zou ook wel heel toevallig zijn.
Ook de batterijen gewisseld met het zelfde resultaat. De sensoren werken verder prima, alleen blijft de sabotagemelding staan.

Na Homey 15 minuten te hebben uitgezet en weer opgestart, werkt nu alles weer.
Waarom weet ik niet, hoop dat iemand mij dat uit kan leggen.

Toevallig?? Ik had er 4, geschroefd op houten kozijn met plakstrip+beschermstrip; bij alle 4 tegelijkertijd dezelfde problemen: continu sabotagealarm, batterijdata niet goed en temp. niet goed. Plakstrip volledig verwijderd, stukje tape op microswitch, opnieuw bevestigd–> alle problemen opgelost.