Fakro app

Hallo

ik heb een fakro kettingmotor om mijn dakraam te kunnen besturen op z-wave
de app maker heeft echter een foutje gemaakt in de config waardoor ze niet te bedienen zijn

het device id moet aangepast worden in de app en dan heb ik grote hoop dat ze wel gaan werken

ik heb zelf al een poging gedaan om dit te doen maar java gaat mijn pet te boven

is er een app maker die kan helpen ? kan zelfs een kleine vergoeding in natura naar keuze opsturen

En waarom zou dit een fout zijn??? Kunnen meerdere id`s zijn. En voor de ontwikkelaar is het vaak niet mogelijk die allemaal te achterhalen, en is daarom afhankelijk van de gebruikers.

Dus waarom niet gewoon de maker even contacten, en vragen of die de juiste id kan toevoegen in de app.

dat heb ik al geprobeerd maar die reageert niet meer

Ah op die bekende fiets.

Als er iemand is die dat wilt doen, zou die wel de source code (of hoe het ook heet) moeten hebben, oftewel het bestand moeten hebben. Vaak staat die ergens op github.

Tis niet zo dat je het ffkes in homey aanpast uiteraard.

Succes.

klopt die staat hier
https://github.com/Kludon/com.fakro

idd had hem ook al gevonden, heb er geen kloot verstand van hoor… maar als ik het goed zie (verbeter me als het niet zo is) is het nog een heel oude app SDK1

En die werken niet meer op homey V5 dus zal de app ook herschreven moeten worden.

Zal vast iemand zijn die veel meer over kan vertellen als ik.