Echt van meerwaarde, het geld waard? One day fly?

Jij zegt steeds wat anders, moeilijk om bij te houden. En ik leg je zeker geen woorden in de mond. Ik citeer alleen wat jij zegt:

Gisteren was het nog een

Vandaag is het alweer een Nederlandse afdeling.

Gisteren was het

Vandaag is het alleen maar een paar lampjes op een Google Nest mini.

Als je de vergelijkingen iedere dag aanpast heb je iedere dag gelijk.

2 Likes

Hartgrondig met Joost_Else eens.

Ok, hier heb je inderdaad wel een punt. Ik heb inderdaad ook wel eens zoiets van ā€œnou nou dat kan ook wel iets behulpzamerā€. Of, als je geen zin hebt om te helpen, gewoon niet reageren. Maar over het algemeen erg blij met de actieve community!

1 Like

Inmiddels de pro in bezit en aan het experimenteren geslagen. Leuk en moeizaam, als ik eerlijk ben, met talloze hoe-dan vragen, hoe is de flow van homey bedacht, volgens welk concept is die flow opgebouwd, hoe logisch te configureren opdat het stap voor stap steeds beter en uitgebreider werkt (al scrummend), of, wat werkt sowieso niet of nooit. Vragen, allemaal vragen :face_with_monocle:. Zoals hoe het uitlezen van de Philips hue motion sensor, lux, temperatuur, beweging, of, met een homey flow spotify afspelen via een van mn Harman kardon luidsprekers (met Chrome cast) of mā€™n radioā€™s met Spotify connect. Hoe dan!? Ik reken op dit enthousiast forum, oud en jong, een mooie combi!, YouTube, etc en mā€™n eigen vindingrijkheid natuurlijk. Dank voor alle reacties op mā€™n vraag of het zā€™n geld waard is. Ik ga er nu ook zelf mee aan de slag de komende tijd en hoop snel tot een leuke klein resultaat te komen. Ik blijf benieuwd naar jullie kijk hierop, dus blijf dat delen. :+1:

3 Likes

Suc6 met je Homey. Bij het EN gedeelte in een flow, kies je Logic, kies wat je dan wilt bijv minder dan, dan linksboven drukken en kies bijvoorbeeld de bovenste tag( is de tag die van toepassing is op je device die je bij het ALS gedeelte gebruikt) of zoek een device die je voor jou wilt gebruiken.

:rofl: Hahaha tuurlijk
Je bent lekker aan het trollen :popcorn:

Kijk, dit is nou weer typisch een forum gebruiker die enkel op de laatste post reageert, ik geef antwoord op Anton in post 41.

Nou kom jij erover heen dat dat niet magā€¦

keep up the good work

Kijk, dit is nou weer typische een reactie van iemand die niet leest

Ik geeft twee quotes van jou. In de eerste beweer je een goedkoper alternatief die minstens kan bereiken dan Homey. Vervolgens zeg je dat je een Nest mini hebt en een niet bij naam genoemde hub??
Dit is een setup die nog niet eens 10% kan in vergelijking met Homey

Je bent gewoon aan het trollen en je voegt niets toe aan deze discussie. Dat is wat ik zeg.

1 Like

Kan hier ook een slotjĢe op :joy:. Net weer 15 minuten verspijkerd aan een hoop moddergooien en gezeik om niks :fire:

2 Likes

Hoe kan ik dat doen?

Dat kunnen moderators,
Bedankt voor je gedult, Welkom in de community en veel plezier met je Homey ontdekken!
Stel gerust nieuwe vragen als je er niet uit komt.

Bij deze ivm dat de oorspronkelijke vragen beantwoord waren en het niveau van de communicatie daalt. Op slot

1 Like