Dynamische energieprijzen laden niet

Ik had ook het probleem en opgelost met PBTH, echter wil ik de graph (24 uurs) weer in een Dashboard hebben. Dat is mij nog niet gelukt. Wel een Tile waarop je kunt klikken en dan opent de graph. Ik zoek de oplossing om iets permanent te laten zien zoals Homey kon. Jij een idee?

1 Like

Ik had ook het probleem en opgelost met PBTH, echter wil ik de graph (24 uurs) weer in een Dashboard hebben. Dat is mij nog niet gelukt. Wel een Tile waarop je kunt klikken en dan opent de graph. Ik zoek de oplossing om iets permanent te laten zien zoals Homey kon. Jij een idee?

Je kunt hem aan dashboard toevoegen met de camera widget

1 Like

JeBro

1m

Geweldig. Werkt super, en ik had niet direct te link naar een de “camera”gemaakt. Top en bedankt

1 Like

Sinds een paar dagen krijg ik de elektriciteitsprijzen van vandaag en morgen (na 15:00) niet meer te zien in Energy. Ga ik minimaal 3 dagen terug dan zijn ze wel te zien. Weet iemand een oplossing?

hartelijk dank, Albert

Zie hier. :slight_smile:

1 Like

dank je wel, deze had ik nog niet gevonden :slight_smile:

1 Like

Is er hier een linkje naar toe? Ben nieuw met PbtH… :wink: en voordat ik weer verdwaal in allerlei forum posts…:rofl:

Nog een keer de link:

Vanuit de notificatie die ik kreeg van de statuspagina van Homey komt de melding dat het is opgelost (en dat is het bij mij inmiddels ook).

Bij mij zijn ze ondertussen ook terug, maar alleen “per uur” en niet meer “per kwartier”.

Edit: Oh, even gekeken bij de instellingen en die had “interval” weer op 60 minuten staan. Nou ja, eenvoudige oplossing dus, gelukkig.

1 Like