Duur aanpassen voor flow card op basis van variabele

Hoi allemaal,

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Ik heb onderstaande flow waarbij ik voor de Dim en Temperatuur kaarten een duur heb ingesteld van 10 seconden als test. Dit werkt ook allemaal zoals verwacht.

Echter wat ik het liefst zou willen is dat ik duur kan aanpassen door simpelweg een variabele aan te passen of iets dergelijks. Helemaal ideaal zou zijn als de waarde van die variabele eerst “ingevuld” kan worden doormiddel van de nieuwe vraag functie in Homey.

Concreet:

1. Vraag aan gebruiker “Hoeveel minuten voor WakeUp Light?”
  2. Gebruiker voert in 15
  3. Variabele genaamde WakeUpLight Time krijgt waarde 15
  4. Gebruik makend van Homey alarm functie wordt onderstaande uiteindelijk uitgevoerd.

Nu is het me al duidelijk geworden dat ik dit alleen kan bereiken (als het uberhaupt kan) door middel van een script maar ik heb gewoon bij lange na niet de kennis om dit zelf te bouwen.

Misschien handig stukje info: het liefst zou ik dit kunnen voor elke willekeurige lamp. Mijn vrouw en ik hebben allebei een lamp naast ons bed maar onze werkdagen zien niet exact hetzelfde dus op sommige dagen zou ik dit willen gebruiken voor de lamp aan haar kant van het bed en op andere dagen voor de lamp aan mijn kant van het bed.

Ik hoop dat dit allemaal duidelijk genoeg is. En als dit te veel gedoe is dan snap ik dat en gebruik ik de flow gewoon zoals hij nu is.

P.S. Ik had het ook al geprobeerd met Transitions van de Chronograph app maar daarmee lukt het simpelweg niet om soepeltjes over te schakelen van kleur modus naar temperatuur modus voor een lamp.