Device naam onzichtbaar in logic functies advanced flows

Ik heb een heleboel logic functies gebruikt maar kan sinds kort niet meer zien van welk apparaat de waarde is.

Vroeger kon je met je muis erboven nog zien wat het was. dat werkt niet meer. Nu komt er dezelfde tekst als er al staat. bv Temperatuur, maar ja van welke sensor??

aaah, yes, dat probleem heb ik ook. tags zijn niet meer uit elkaar te houden:

Als ik eroverheen hover dan geeft de tag ook alleen power. geen info, van welk apparaat….

Wellicht dat je dit wilt melden bij Athom via Support | Homey. Lijkt mij een bug.

Dat was in mijn herinnering wel zo, inderdaad.
Maar bij kaartjes met zoveel tags erin, plaats ik altijd een notitie met wat wat is.
Dat hoveren schiet dan niet erg op vind ik; dat was/is wel erg handig met kaartjes met 1 tag.

Reply from homey:

Thank you for reaching out to our support and for reporting this issue. Our apologies for the inconvenience!

This issue has already been reported by other users. I can’t give any guarantees on when this issue will be found and resolved, but please know that it has been forwarded to our development team and it will be investigated. We hope to resolve this issue as soon as possible.

Thanks again for your input and for reporting the issue, we appreciate it!

For now this is all I can do for you, which is why I’m closing your ticket. If you need additional support, please feel free to re-open your ticket by answering this email.

I wish you a great day and a lot of fun with Homey!

Best regards,

2 Likes

@Kees_Bukman @Patrick_Van_Deursen
Het antwoord van support is de standaard “euh, geen idee” mail, maar dan met wat meer woorden :zany_face::wink:
Maar, goed nieuws:
gisteren meldde een Athom developer (op Slack) dat het idd een bekend issue is, en wordt gefixt. Soon™

2 Likes

Bedankt voor je bericht, ik wacht af

Dit is opgelost is de laatste versie van de web app (v1.14.3):

Bij mij werkt het in ieder geval weer:

1 Like

by my helaas niet. Heb je iets moeten doen om het aan de praat te krijgen?

aan de versie bij mij ligt het dus niet

Heb je de web app pagina’s (een aantal keer) vernieuwd / de browser cache leeg gemaakt?

Vernieuwd/refresh zeker. Zal de cash ook eens proberen te legen en de homey een restart geven