De weer screensaver

Ik heb sinds R2.0 als screensaver “weer” ingesteld maar zie eigenlijk alleen maar een grijze ring. Wat laat deze screensaver nu precies zien, ik neem aan het actuele weer.

Wie heeft meer informatie en/of ervaring?

1 Like

Ik zou het ook graag willen weten kan nergens iets vinden hierover

Lol dan zou de ring in nederland altijd grijs blijven :joy:

2 Likes

Slecht moment om die screensaver te testen :wink:

Hier ‘knippert’ hij als het regent. En eergisteren klaarde de lucht op en kwam de zon tevoorschijn, toen werd hij lichtblauw met een klein beetje geel dat rond draaide.

3 Likes

Ik zou hem willen testen maar waar zit dat?

Instellingen, led ring en dan weer selecteren.

Oké thanks,

Helaas ik dacht SCREEN saver dat moet in de app zitten. Niet wetende dat het de ledring is. Beetje apart. Bij mooi weer moet ie groen of blauw worden of zo :thinking::thinking:. Nou maar eens kijken wat het doet.

Bedankt voor de info :grinning:

Graag gedaan en ik moest ook zoeken wat er precies bedoelt wordt met screensaver. Athom deelt geen informatie hierover behalve dat het nieuw is in relaease 2. Deel je ervaring wat het precies doet met veranderende weersomstandigheden dan weten we het straks allemaal.

Maaruh, een blauwe ring met een draaiend geel stukje betekend dat het droog en zonnig is mss?
Als het regent zie je dat ook duidelijk aan de ledring. En een grijze ring betekend dat het bewolkt is maar droog?
Ik snap nog niet zo goed wat je hier precies van zou willen weten behalve dat er iemand oprateld wat er allemaal voor mogelijkheden zijn . Laten we dinsdag met z’n alle kijken naar de ledring en kijken wat er gebeurd als het gaat sneeuwen denk ik?

1 Like

Hij is nu inderdaad bij mij blaauw voor de helft met geel aan de andere zijde.
Onbewolkt met zon lijkt mij dan inderdaad ook. Maar ja wat heb ik eraan denk ik dan. Als ik naar de ledring kijk en draai mijn hoofd naar links zie ik hetzelfde maar dan buiten. Voorspeld ie ook? Gaat ie vanavond dan al veranderen voor morgen? Wie zal het zeggen. Een beetje meer uitleg had Athom wel mogen geven vindt ik.

Today same weather as yesterday. So the the should be blue and yellow again. Nope its white with a very little toutch off yellow. So what does the so called weer sreensaver brings me? Yes nothing. Not worth to put it on its completely useless. Back to blue eyes :grinning:

More people who have problems with the weather screensaver? Won’t show now for two days.

2 Likes

Thx, that would be it!